08 اسفند 1399 - 10:53
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

حمایت ویژه نظام بانکی از تولید و ازدواج جوانان

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: الان در دوران تحریم و کرونا قرار داریم، ولی عملکرد و رویکرد شبکه بانکی به ویژه بانک ملی در اعطای تسهیلات بانکی مثبت بوده است.
کد خبر : ۱۲۲۴۰۶
حسین زاده

محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به نام گذاری امسال توسط مقام معظم  رهبری به نام جهش تولید افزود: بسیاری از منابع بانکی را بر تولید، حمایت از تولید و اشتغال‌زایی متمرکز کردیم. زیرا اگر تولید تقویت شود و اشتغال زایی صورت پذیرد، یک سری از مشکلات کشور برطرف می شود. کمااینکه ما الان در دوران تحریم و کرونا قرار داریم، ولی عملکرد و رویکرد شبکه بانکی به ویژه بانک ملی مثبت بوده است. زیرا همه کالاهای مورد نیاز مردم و کشور در داخل تولید می شود. بنابراین این یک اقدام خاصی است. زیرا دشمنان تلاش داشتند تا در این شرایط قحطی شکل بگیرد و مردم بامشکلات مواجه می‌شوند. این نشان می دهد که واقعا بانک ها حمایت زیادی از بخش تولید کردند.


وی افزود: دوم اینکه بحث حمایت از جوانان عزیز است که برای تشکیل زندگی نیاز به وام قرض الحسنه دارند. لذا تقریبا صددرصد منابع قرض الحسنه امسال به وام قرض الحسنه اختصاص دادیم، بنابراین برای تشکیل زندگی آن ها خیلی مفید بوده است.


حسین‌زاده ادامه داد: سومین محوری که ما خیلی به نیازمندان کمک کردیم، بحث وام های خرد زیر پنجاه میلیون تومان است، در جهت خرید کالا یا رفع احتیاجات ضروری و همین طور برای کارهای خدماتی که یک سری اشتغال زایی هم در این بخش وجود دارد. بنابراین در این سه بخش منابع تزریق کردیم و مفید بوده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر