11 اسفند 1399 - 14:10

منابع سپرده‌ای بانک توسعه تعاون به ۲۷۰ هزار میلیارد ریال رسید

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: منابع سپرده‌ای بانک توسعه تعاون به ۲۷۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۱۲۲۵۲۰
منابع سپرده‌ای بانک توسعه تعاون به 270 هزار میلیارد ریال رسیده است

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک تسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی نشست با مدیر و معاونین استان تهران اظهار داشت: منابع بانک توسعه تعاون در حال حاضر ۲۷۰ هزار میلیارد ریال است و با توجه به گستردگی فعالیت توسعه ای بانک ضروری است منابع دائما در حال افزایش باشد.


وی افزود: خدمات بانکی و فعالیت توسعه‌ای بانک توسعه تعاون در سراسر کشور با سطح گستردگی بالایی در حال ارائه است و استان تهران نیز جایگاه خاصی در این گستره جغرافیایی دارد.
مهدیان گفت: راهبرد بسیاری از بانک‌ها تمرکز ارائه عمده خدمات در شهرهای بزرگ  است و البته بانک توسعه تعاون با توجه به رسالت و ماموریت خاص، علاوه بر ارائه خدمات شایسته در شهرهای بزرگ، دامنه خدمات جغرافیایی را به اقصی نقاط کشور گسترده نموده است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: در مقطع کنونی منابع سپرده ای این بانک به میزان ۲۷۰ هزار میلیارد ریال رسیده است و راهبرد بانک بر این است با گستره کیفی خدمات در استان تهران و سایر شهرها شاهد رشد چشمگیرتر در تجهیز منابع بانک و به تبع آن فعالیت توسعه ای در سطح کشور باشیم.
مهدیان خاطر نشان کرد: با توجه به حضور سازمان های دولتی و دفاتر شرکت های خصوصی در استان تهران و نقدینگی بالای موجود در این استان و با توجه به نیاز تعاونگران حاضر در استان تهران به خدمات توسعه‌ای، نیاز بر این بوده که شعب بانک توسعه تعاون در استان تهران و شهر تهران با امکانات و آمادگی بالا در صحنه حضور داشته باشند و بسیاری از نگاه های معطوف به بانک توسعه تعاون متمرکز بر شعب استان تهران می باشد.
وی اضافه نمود: استان تهران از جهت امکان مذاکره و تعامل با دستگاههای اجرایی، تجهیز بهینه منابع، ارائه تسهیلات کارآفرینی گسترده، صدور ضمانت نامه و خدمات تخصصی ارزی با بازار گسترده ای روبرو است و به رغم رقابتی بودن فعالیت بانکی در استان تهران، با اتخاذ تدابیر و نقشه راه موثر و برخورداری بانک از امکانات متنوع الکترونیک و ابزارهای بانکداری دیجیتال، فرصت مناسبی برای نقش آفرینی شعب تهران و بهره مندی از سهم موثر بازار ایجاد گردیده است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: همواره مد نظر بوده است واحدهای صف به ویژه شعب استان تهران از اختیار کافی برای مصوبات تسهیلات و خدمات تخصصی برخوردار باشند تا با سرعت بالاتر و کوتاه نمودن مراحل اداری، خدمات در کمترین زمان به مشتریان ارائه گردد.
وی تصریح نمود: حجم خدمات بانک به نسبت گذشته چند برابر شده است و پرسنل با تمام قوت مشغول بکار هستند و علاوه بر این، میزان نارسایی ها و نقاط ضعف به شدت کاهش یافته است و این نشان دهنده بلوغ سازمانی بانک و توسعه ظرفیت با اتکا به نیروی انسانی توانمند و متخصص است.
مهدیان آگاهی از وضعیت شعب، رسیدگی و توجه به مسائل نیروی انسانی و گرهگشایی از مشکلات را از مهمترین دغدغه های مدیران ارشد بانک عنوان نمود و گفت: آراستگی شعب و زیبایی ظاهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بسیاری از مخاطبین بانک با نگاه به ظاهر بانک، با قوت اطمینان بالاتر بانک را به عنوان نهاد مالی مورد اعتماد خود برمی گزینند.
وی ارتباط دائمی با واحدهای صف و اطلاع از کمبودها و نارسایی ها را مهم عنوان نمود و گفت: انتظار بر این است واحدهای ستادی نیز پشتیبانی کافی از واحدهای صف را انجام دهند و آیین نامه ها و دستور العمل ها نیز شفاف و راهگشا باشد و و در ارائه طریق و پرهیز از سردرگمی همکاران شعب موثر واقع گردد.
سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: با توجه به حضور دستگاههای اجرایی انتظار از شعب استان تهران بسیار گسترده است و با تقویت امکانات و نیروی تخصصی ، امکان ارائه خدمات در مقیاس بالاتر به مشتریان حقیقی و حقوقی فراهم می‌گردد.
وی افزود: شعب استان تهران سهم عمده ای در اجرای تقاهم نامه ها و قراردادهای عاملیت بانک و راهبری بسیاری از طرحهای توانمندسازی تعاونی ها در استان تهران و در ادامه سطح کشور بر عهده دارند.
سعید معادی معاون استانها و بازاریابی بانک توسعه تعاون نیز درادامه گفت: ضمن تاکید بر حمایت از عملکرد ارزشمند پرسنل خدوم، تلاش بر این است با آسیب شناسی و رفع نقاط ضعف، و تقویت امکانات شعب استان، کارآمدی و اثربخشی خدمات در سطح بهنیه به وقوع بپبوندد. وی توجه به ارتقاء خدمات باجه و فراهم سازی مراحل اجرایی تبدیل باجه ها به شعب را اقدامی مهم در جهت تقویت شعب استان تهران اعلام نمود.
 
احمد محمدی مدیر امور استانها و شعب نیز گفت: توجه ویژه مدیران ارشد به رفع مسائل شعب نشان از اهمیت مشتری مداری و تقویت ارتباطات دوسویه با مشتریان و ارائه خدمات بهینه به تعاونگران و جامعه هدف است.
یونس کلانتری رئیس اداره کل امورمشتریان و توسعه بازار نیز خاطر نشان کرد: فرآیندهای گسترده ای جهت تقویت ارتباطات استان تهران با اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین راهکارهای موثر با تکیه بر محصولات نوین و توسعه ای بانک در نظر گرفته شده است و در کوتاه مدت با اجرای این تدابیر، بهبود مستمری در عمکرد شعب سراسر کشور به ویژه تهران قابل مشاهده است.
در این جلسه محمد شیخ حسینی مدیر شعب استان تهران توجه به جانشین پروری، اعتماد به نیروهای جوان و شجاع و ایجاد ساختار منظم جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان از راهبردهای این مدیریت بیان نمود و در ادامه نیز  محمدرضا حیدری معاون مالی و ارزی، حمید توکلیان معاون اعتباری و حقوقی و سید احمد ابراهیم نیا معاون اداری و پشتیبانی استان توضیحات کاملی در خصوص عملکرد استان و راهکارهای توسعه خدمات ارائه دادند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر