12 اسفند 1399 - 08:41

مردم وارد حوزه رمز ارزها نشوند

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانک مرکزی اخیرا اقداماتی برای مدیریت فضای رمزارزها انجام داده، اما از مردم می‌خواهیم به هیچ وجه وارد حوزه رمز ارزها نشوند.
کد خبر : ۱۲۲۵۳۹
پور ابراهیمی

به گزارش ایبِنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیما، گفت: مجلس از دو سال پیش به موضوع رمز ارزها وارد شد و نشست‌هایی با دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و وزارت نیرو برگزار کرده است.


وی افزود: موضوع رمز ارزها در مجلس یازدهم نیز در دستور کار قرار گرفته و گزارش جمع بندی نشست‌ها با دستگاه‌های مختلف در صحن علنی مجلس است و تصمیم داریم همه دستگاه‌ها با بستر شفاف و ضابطه‌مند کردن رمز ارزها آن را در اختیار اقتصاد ملی قرار دهند. پورابراهیمی گفت: اعتقاد داریم در شرایط کنونی این ظرفیت به رقع محدودیت‌های تحریمی و ارزآوری برای کشور با استفاده از ظرفیت انرژی کمک می‌کند.


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: بانک مرکزی اخیرا اقداماتی برای مدیریت فضای رمز ارزها انجام داده، اما از مردم می‌خواهیم به هیچ وجه وارد حوزه رمز ارزها نشوند. وی گفت: جمع بندی تصمیمات درباره رمز ارزها را به زودی در کمیسیون اقتصادی مجلس نهایی می‌کنیم.

برچسب ها: مجلس رمزارز
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها