12 اسفند 1399 - 10:27
با امضای تفاهم نامه صورت گرفت:

همکاری بانک قرض الحسنه رسالت و وزرات راه در تولید مسکن ارزان قیمت

تفاهم نامه احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی ارزان قیمت برای دهک های (یک تا ۳ درآمدی) به امضای بانک قرض الحسنه رسالت و وزارت راه و شهرسازی رسید.
کد خبر : ۱۲۲۵۴۹
همکاری بانک قرض الحسنه رسالت و وزرات راه در تولید مسکن ارزان قیمت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی، در نشستی که با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در راستای طرح اقدام ملی مسکن و در قالب توسعه مسکن ارزان قیمت، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.


بر اساس این تفاهم نامه مقرر شده است تا به ۵۰ هزار نفری که جزو دهک های کم درآمدی جامعه هستند (دهک های یک تا ۳) ۱۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد تعلق بگیرد. بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، اسامی افرادی که در اولویت دریافت این تسهیلات و مشارکت در این طرح هستند از سوی معاونت مسکن و ساختمان به بانک قرض الحسنه رسالت اعلام و معرفی خواهند شد.


گفتنی است مدت زمان اجرای این تفاهم نامه سه سال و مدت بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه پنج سال تعیین شده است و سرپرست خانوارهایی دارای ۳ فرزند و بیشتر و خانوارهای کم درآمد تازه ازدواج کرده نیز در اولویت اجرای این طرح هستند.

برچسب ها: مسکن بانک رسالت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر