19 اسفند 1399 - 13:53

خدمات گسترده شرکت واسپاری توسعه تعاون به تعاونی ها

مدیر عامل بانک توسعه تعاون  قالب‌های خدمات قابل ارائه شرکت واسپاری توسعه تعاون به تعاونی ها را متنوع و گسترده عنوان نمود.
کد خبر : ۱۲۲۷۴۳
شرکت واسپاری توسعه تعاون خدمات متنوع و گسترده ای به تعاونی ها ارائه می دهد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون  در جلسه مجمع سالیانه شرکت واسپاری توسعه تعاون اظهار داشت: این شرکت به عنوان نهاد مالی و در تکمیل زنجیره ارزش بخش تعاون مشغول به فعالیت گردیده است.


وی افزود: این شرکت توانمندی تامین کالاهای با دوام نهایی و همچنین کالاهای واسطه ای برای گروه‌های مختلف مصرفی و تولیدی بخش تعاون را داراست و از این رو ارکان بخش تعاون در بخش های مختلف می‌توانند از خدمات لیزینگ بهره مند گردند.


مهدیان که در قامت رییس مجمع سالیانه شرکت واسپاری توسعه تعاون سخن می گفت افزود: شرکت های تابعه بانک توسعه تعاون به عنوان شخصیت حقوقی مستقل ماموریت های متنوعی بر عهده دارند و انتظار است به عنوان بخشی از بازیگران اقتصادی بازار در ایجاد ارزش افزوده و فعالیت توسعه ای نقش موثری ایفا نمایند.


وی با اشاره به این که ترازنامه مالی شرکت های تابعه ترازنامه بانک توسعه تعاون را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد افزود: ترازنامه علاوه بر انسجام و انضباط مالی، انعکاس دهنده حجم مناسب عملیات شرکت است و از این رو توسعه فعالیت‌ها در دستور کار شرکت قرار گرفته است.


مهدیان فعالیت شرکت در دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۹ را مثبت ارزیابی نمود و گفت: گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی حاکی از شفافیت صورت های مالی و رعایت استانداردهای حسابداری و مالی در شرکت است و اخذ وضعیت مطلوب حسابرسی و برگزاری بموقع مجمع سالیانه بسیار ارزنده است.


مدیر عامل بانک توسعه تعاون  با مرور برنامه های شرکت گفت: ارائه تسهیلات لیزینگ کالای اساسی و لوازم خانگی با توجه به ظرفیت بخش تعاون، ایجاد فروشگاه الکترونیکی فروش اقساطی کالا و ارائه خدمات نوین و متمایز الکترونیکی مجازی به مشتریان و جامعه هدف، گسترش خدمات دهی شرکت به ویژه در عرصه‌های کسب و کار جدید منطبق با نیاز بازار، ورود به بازار خرید و فروش اوراق مالی اسلامی و توسعه سبد محصولات با خرید خودرو از خودروسازان داخلی و خارجی در قالب قراردادهای دوجانبه و چند جانبه در زمره مهمترین برنامه های شرکت واسپاری توسعه تعاون تعریف گردیده است.


سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: هم اکنون گروه‌های صنعتی تولید کننده کالاهای بسیار با کیفیت داخلی در استانها جزء مشتریان بانک توسعه تعاون محسوب می شوند و انعقاد تفاهم شرکت واسپاری با این شرکت ها می تواند در فروش محصولات با کیفیت داخلی و همچنین تامین نیاز مصرف کنندگان موثر واقع گردد.


امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: این شرکت به عنوان شخصیت حقوقی در چارچوب‌های حقوقی ملتزم به رعایت بسیاری از  قواعد گردیده و عملکرد وفق قوانین و مقررات بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر واحدهای لیزینگ نیز نیازمند حرفه ای گری و حرکت در مسیر تعریف شده است و چنانچه مواردی جدید از سوی نهاد ناظر بازار ابلاغ گردیده و نیاز به رعایت باشد ساماندهی مسائل و رعایت قواعد حرفه ای  بسیار حائز اهمیت است.


در این جلسه عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون، محمد ذوالفقاری معاون مالی و پشتیبانی و حسن شریفی معاون عملیات بانکی، رامین نجمی رییس اداره کل سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون، علی حاج کاظم لواسانی مدیر عامل شرکت واسپاری توسعه تعاون و علیرضا موتمنی، صلاح الدین اسعدی و مهرزاد عطا اعضای هیات مدیره این شرکت به بیان مطالب تخصصی در حوزه عملکرد شرکت و برنامه های پیش رو اراده دادند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر