30 فروردين 1400 - 11:28

انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه پست بانک ایران

اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی (حسابرسی نشده) ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته پست بانک ایران در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.
کد خبر : ۱۲۳۵۲۸
پست بانک

به گزارش ایبِنا، بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوازده ماهه منتهی به سی ام اسفندماه ۱۳۹۹ (حسابرسی نشده) پست بانک ایران نشان می دهد در بخش دارایی‌ها، موجودی نقد این بانک در پایان عملکرد واقعی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ با افت ۲۵ درصدی نسبت به پایان سال مالی قبل (۱۳۹۸/۱۲/۲۹) به رقم  ۴,۶۴۵,۷۷۳ میلیون ریال رسیده است. 


همچنین مطالبات پست بانک از بانک‌ها و سایر موسسات اعتباری با کاهش ۳۵ درصدی در این مدت نسبت به پایان سال مالی قبل، به رقم ۱۷,۱۹۶,۴۸۹ میلیون ریال رسیده است. مطالبات از دولت نیز به رقم ۸,۷۴۰,۷۶۶ میلیون ریال رسیده است که نسبت به پایان سال مالی قبل (۱۳۹۸/۱۲/۲۹)، ۵۷۳ میلیون ریال بیشتر شده است.


سایر دارایی‌های پست بانک نیز در در پایان عملکرد واقعی منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۹ با کاهش ۵ درصدی نسبت به پایان سال مالی قبل، رقم ۴,۳۲۳,۸۸۷ میلیون ریال تعیین شده است.


همچنین در بخش بدهی ها، بدهی پست بانک به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی در این مدت به رقم ۵,۳۸۳,۴۰۵ میلیون ریال و بدهی به بانک‌ها و سایر موسسات اعتباری نیز در پایان عملکرد واقعی منتهی به  ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به رقم ۷,۵۲۰,۶۸۹ رسیده است.




برچسب ها: پست بانک کدال
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر