20 دی 1400 - 09:04

رضایت فولاد مبارکه اصفهان از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

مدیران شرکت فولاد مبارکه اصفهان مطرح کردند: بهترین خدمات بانکی را از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گرفتیم و معتقدیم هیچ مجموعه‌ای در ارائه خدمات به کارکنان قابل رقابت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیست.
کد خبر : ۱۲۹۶۰۰
جلسه با فولاد مبارکه

به گزارش ایبِنا به نقل از  روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در جلسه‌ای که بین مدیران این بانک و شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد، دکتر ناصر سیف‌الهی عضو هیأت مدیره بانک ضمن تشکر از اعتماد شرکت فولاد مبارکه به مجموعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و نیت خیر شرکت در راستای ارتقای رفاه کارکنان، از آمادگی کامل بانک برای ارائه خدمات خبر داد و گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه موجب ایجاد انگیزش بیشتر در کارکنان خواهد شد.


عضو هیأت ‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شرکت فولاد مبارکه خواست سطح مراودات با بانک و منابع شرکت نزد بانک را افزایش دهد.


نداشتن نگرش سودمحور از سوی بانک‌های قرض‌الحسنه سرلوحه عملیات بانکی است


دکتر محمد یاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان از تنظیم منابع بانکی متناسب با کیفیت ارائه خدمات خبر داد و افزود: خدمات بانکی باید به فراخور نیاز کارکنان طراحی شود. نداشتن نگرش سودمحور از سوی بانک های قرض الحسنه را سرلوحه عملیات بانکی می دانیم و تقاضا داریم خدمات مورد نیاز به فولاد مبارکه ارائه شود.


همچنین استفاده از ظرفیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای ایفای مسؤلیت‌های اجتماعی فولاد از دیگر صحبت‌های طیب‌نیا بود که با ایجاد کارگروه مشاغل خانگی، این موضوع پیگیری خواهد شد.


بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ارائه خدمات به کارکنان شرکت‌ها بی‌رقیب است


حامد حسین ولی ‌بیک، معاون اقتصادی مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز خاطرنشان ساخت: بهترین خدمات بانکی را از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گرفتیم و از رضایت کارکنان در این رابطه خرسندیم و معتقدیم هیچ مجموعه‌ای در ارائه خدمات به کارکنان قابل رقابت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیست.


وی افزود: ارزشمندی خدمات به سهولت دریافت آن و رضایتمندی کارکنان است و در این راستا ایجاد باجه بانکی می‌تواند راهگشا باشد.


مهدی کویتی، مدیر مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز در این نشست، آماری از تسهیلات پرداخت شده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به کارکنان شرکت در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ ارائه کرد و خواستار افزایش همکاری‌ها با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شد.


مجتبی پوربافرانی، مدیر دفتر حوزه مدیرعامل در ادامه از عملکرد مطلوب بانک در سال‌های گذشته تقدیر و از توجه این بانک به کارکنان فولاد تشکر کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر