18 خرداد 1401 - 14:07
گزارش ایبِنا از بازار سرمایه؛

سبزپوشی بورس در آخرین روز کاری هفته

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۴۹۱۱ واحدی معادل ۰.۳۲ درصد، به یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۹ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با افزایش ۱۰۸ واحدی به ۲۰ هزار و ۹۴۶ واحد رسید.
کد خبر : ۱۳۳۳۳۴
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز (چهارشنبه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۱)، تالار شیشه‌ای شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۱۱۹۸ واحدی، به رقم ۳۷۰ هزار و ۹۵۹ واحد رسید.


شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۲۳۳۵ واحدی، عدد ۴۲۱ هزار و ۴۰۱ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۴۳۴ واحدی به رقم ۲۵۸ هزار و ۸۶۵ واحد رسید.


همچنین شاخص سهام آزاد شناور ۵۵۶۹ واحد افزایش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۹۲۳ هزار و ۴۸۱ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۲۹۳۶ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۱۵۵ هزار و ۸۳۸ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۱۱۹۴۰ واحد افزایش همراه بود و عدد ۲ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۵۹۹ واحد را به نمایش گذاشت.



بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی حکشتی، شستا، فملی، جم پیلن و مبین  با بیش‌ترین افزایش، تاثیر مثبت در روند صعودی شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی ومعادن، شبریز، البرز و داسوه تاثیر منفی در برآورد نماگر کل بورس داشتند.


با پایان فعالیت بازار سرمایه در آخرین روز کاری بورس در هفته جاری، معامله‌گران بورس ۹ میلیارد و ۵۴ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۳۳۵ هزار و ۵۹۲ نوبت معامله و به ارزش ۶۶ هزار و ۶۵۳ میلیارد ریال داد و ستد کردند.


در بازار امروز، بیشترین افزایش قیمت متعلق به نماد خزر(فنرسازی‌زر ) با ۸.۹۶ درصد رشد و پس از آن، نمادهای سپاها، سهگمت، سرود و سرود بود. همچنین نماد معاملاتی قثابت(قند ثابت‌ خراسان‌) با ۵.۳۶ درصد، بیشترین کاهش قیمت را داشت و پس از آن نیز، نمادهای فسازان، شلعاب، داسوه و وآذر قرار گرفتند.




برچسب ها: بورس شاخص بورس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر