26 آبان 1395 - 08:17

اعلام برندگان طرح«باآینده 1+3»؛چهارمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده

مراسم قرعه‌کشی چهارمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده، با عنوان «با آینده 1+3»، روز یکشنبه، 23 آبان‌ماه سال جاری در ساختمان مرکزی بانک آینده برگزار شد.
کد خبر : ۱۳۳۹۱
اعلام برندگان طرح«باآینده 1+3»؛چهارمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده

به گزارش روز چهارشنبه شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبِنا) و به نقل از در این مراسم، برندگان خوش‌شانس 333 جایزه طلایی پیش‌بینی شده، شامل 3 قطعه شمش طلای 300 گرمی، 30 قطعه سکه تمام بهار آزادی و 300 قطعه شمش طلای 1 گرمی مشخص شدند.


طرح «آینده 1+3» طی بازه‌زمانی 16 مرداد ماه لغایت 16 آبان‌ماه سال جاری و به‌منظور گسترش فرهنگ بهره‌برداری از بانکداری نوین و نیز ایجاد ارزش‌افزوده برای هم‌وطنان گرامی از سوی بانک آینده به‌مرحله اجرا در آمد. بر اساس این طرح، تمام  مشتریان حقیقی که دارای حداقل یک حساب در این بانک بوده و یا نسبت به افتتاح حساب اقدام کرده، با استفاده از درگاه‌های الکترونیکی و انجام تراکنش‌های غیرحضوری، اقدام به کسب امتیاز می‌کردند.


گفتنی است؛ اسامی برندگان طرح «آینده 1+3» باشگاه مشتریان بانک آینده در تارگاه رسمی بانک آینده قابل مشاهده است.


جهت کسب هرگونه اطلاعات تکمیلی، با مرکز ارتباط مشتریان بانک با شماره 27663200-021 تماس حاصل فرمایند.


یادآوری می‌نماید؛ پنجمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده از تاریخ اول آذر ماه ۹۵ آغاز و تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۵ ادامه دارد. مردم عزیز و مشتریان گرامی می‌‌توانند با افتتاح حساب و یا افزایش موجودی با استفاده از درگاه‌های الکترونیکی بانک و انجام تراکنش‌های غیرحضوری و جمع‌آوری امتیاز بیش‌تر در این مرحله، به‌عنوان اعضای باشگاه، در شمار برندگان خوشبخت پنجمین مرحله قرعه کشی باشگاه بانک آینده قرار گیرند.


 


 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر