03 آذر 1395 - 10:03

اعطای تقدیرنامه دو ستاره تعالی منابع انسانی به شرکت ارتباط فردا

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا در نخستین حضور خود در فرآیند ارزیابی مدل تعالی منابع انسانی، موفق به دریافت تقدیر نامه «دو ستاره» شد.
کد خبر : ۱۳۶۱۰
سخنرانی هادی قوامی

به گزارش روز چهارشنبه شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران(ایبِنا)‌و به نقل از روابط عمومی بانک آینده،در «هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی» که از سوی «سازمان مدیریت صنعتی» و با مشارکت جمعی از نخبگان دانشگاهی، اقتصادی و صنعتی برگزار شد، «شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا»، تقدیر نامه «دو ستاره تعالی منابع انسانی» را دریافت کرد.


تقدیر نامه تعالی منابع انسانی، بر اساس ارزیابی عملکرد سازمان‌ها در حوزه ادراکی و عملکرد منابع انسانی و نتایج سازمانی این اقدامات به مجموعه‌ های برتر که شرایط لازم را احراز کرده باشند، اعطا می‌شود.


اعطای این سطح از تقدیر نامه در نخستین حضور شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا در این رقابت علمی معتبر، نشان از مدیریت و برنامه‌ ریزی دقیق در حوزه منابع انسانی و همکاری و هم‌ فکری همه‌ جانبه این شرکت در راستای تحقق اهداف عالی در این عرصه بوده است.


بر همین اساس، توجه به سرمایه انسانی و توسعه آن، همواره سرلوحه راهبردهای خانواده بانک آینده بوده است و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا نیز از این قاعده مستثنی نیست. این شرکت با الهام گرفتن از نگاه ارزنده مدیرعامل و سایر ارکان بانک آینده، ایجاد سبک کاری متمایز را در برنامه کاری خود قرار داده است و تلاش نموده این سبک کاری را به همکاران مراکز ارتباط فردا نیز تسری دهد و از این منظر موفقیّت‌ های قابل‌توجهی در راستای ارزش‌آفرینی برای مشتریان گران‌ قدر و همه ذی‌ نفعان شرکت حاصل شده است.


در همین راستا، طی یک‌ سال گذشته، در شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا اقدامات زیر به انجام رسیده است:


استراتژی‌ ها و برنامه‌ های حوزه سرمایه انسانی، بازنگری شده است.


فرآیند های استخدام و جذب مورد بازنگری و استاندارد سازی قرار گرفته است.


نظام تجدید رتبه‌ بندی و ارتقاء کارکنان (بر اساس مدل Hay Group) طراحی و به‌ مرحله اجرا در آمده است.


نظام جبران عملکرد شرکت (بر اساس مدل 3P) نیز طراحی و اجرا شده است.


شاخص‌های کلیدی عملکرد در سطح فرد و تیم تعریف و با برنامه عملیاتی شرکت هماهنگ شده و با سامانه حقوق و دستمزد و پاداش کارکنان یکپارچه شده است.


برنامه بلند مدّت توسعه شایستگی‌ های کلیدی چهارگانه افراد (نوآوری، کار تیمی، ارتباط اثر بخش و یادگیری مستمر) تدوین و در قالب طرح آکادمی فردا اجرا شده است.


ابزارهای مختلف توسعه فردی نظیر: مربی‌گری، آموزش مستقیم، بازی‌های سازمانی، مشاوره فردی و ... در قالب یک برنامه جامع و دقیق به‌کار گرفته شده و نتایج پایش می‌شود.


ابزارهای نرم‌ افزاری لازم هم‌چون: سامانه حقوق و دستمزد و سامانه اطلاعات پرسنلی با موفقیّت پیاده‌سازی شده‌اند.


شاخص‌های کنترل منظم اثر بخشی نظام مدیریت سرمایه انسانی شرکت تدوین و تطبیق آن با شاخص‌های کلیدی عملکرد شرکت به‌ صورت منظم انجام می‌شود.


برنامه برندینگ داخلی شرکت با هدف ایجاد هویت مشترک در کارکنان، به‌ خوبی اجرا می‌شود.


برنامه برندینگ در بازار کار برای ایجاد تصویر متمایز و متعالی از فضای کاری شرکت در افراد مستعد و نخبه که در تیررس جذب هستند، به‌خوبی اجرا می شود.


و اقدامات متعدد دیگری که باعث شده سرمایه انسانی به مهم‌ ترین مزیت رقابتی شرکت بدل شود.


اکنون با اطمینان می‌توان ادعا کرد؛ در مدیریت سرمایه انسانی این شرکت، هیچ چیز (دقیقاً هیچ‌چیز) بدون برنامه نیست.


در همین راستا و با افتخار اعلام می‌شود که شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا موفق شده است، تقدیرنامه «دو ستاره در تعالی مدیریت منابع انسانی» که معتبرترین جایزه درحوزه منابع انسانی در ایران به‌ شمار می‌رود و توسط سازمان مدیریت صنعتی ارزیابی و اهدا می‌شود را دریافت نماید.


لازم به ذکر است؛ به‌ اتکای گفته‌های مجریان این جایزه، این که یک شرکت جوان در اوّلین حضور موفق به دریافت چنین سطحی از جایزه شود از شگفتی‌ های این جایزه، تلقی می‌شود.


 


 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر