14 آذر 1395 - 09:56
مدیرعامل بانک پارسیان؛

مصرف ارز زیر ذره‌بین مسئولان قرار گیرد

مدیرعامل بانک پارسیان گفت: مصرف ارز یکی از دلایل تاثیر گذار در نرخ آن است بنابراین باید این موضوع با دقت بیشتری از سوی مسئولان پیگیری شود.  
کد خبر : ۱۳۸۵۷
مصرف ارز زیر ذره‌بین مسئولان قرار گیرد

به گزارش روز یک شنبه شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران(ایبِنا)؛ کوروش پرویزیان با اشاره به نوسانات نرخ دلار گفت: نوسان چند روز اخیر نرخ ارز موضوعی چند وجهی و پیچیده و در ارتباط با نهادهای مختلف است، به همین جهت باید از جنبه های مختلف بررسی شود.


وی افزود: مهمترین موضوعی که در این مبحث باید مورد تحلیل قرار گیرد، مصرف ارز است، مصرف ارز در یک برهه از زمان مانند اربعین یا کریسمس که مسافرت های خارجی بیشتر می شود همیشه با استقبال بیشتری رو برو می شود که در نوسان نرخ و مصرف ارز تاثیر گذار است.


مدیرعامل بانک پارسیان اظهارداشت: موضوع تک نرخی کردن ارز مبحثی مهم است که از سوی بانک مرکزی در حال پیگیری است اما در کنار این امر باید مصرف ارز نیز با دقت و برنامه ریزی بیشتری هدایت شود.


وی در گفتگو با اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: صحبت ها و تعیین نرخ ارز از سوی برخی افراد تاثیر بسزایی در معاملات بازار دارد، برای پیشگیری از شوک در بازار ارز باید اظهار نظرها را با دقت بیشتری بیان کرد.


 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها