15 آذر 1395 - 12:19

پروژه یاران خدا با هدف تأمین آتیه کودکان آرزومند کلید خورد

پروژه‌ای عظیم، هدفمند و خداپسندانه در جهت تامین آتیه کودکان آرزومند با نام "یاران خدا" کلید خورد.
کد خبر : ۱۳۹۱۹
پروژه یاران خدا با هدف تأمین آتیه کودکان آرزومند کلید خورد

به گزارش شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران(ایبِنا)، این طرح تا روز نیکوکاری و با همراهی جمع کثیری از خیرین نیکوکار، چهره‌های برجسته و مفاخر عرصه‌های مختلف ادامه خواهد یافت. هدف اجرای این پروژه ساماندهی کمک‌های خیرین برای تضمین آتیه کلیه کودکان آرزومند کشور، ازطریق پوشش‌های بیمه‌ای مطمئن می‌باشد.


کمپین بی نیازسازی کودکان آرزومند با نام «یاران خدا» که با هدف تامین آتیه کودکان بی سرپرست، بد سرپرست، تک سرپرست و کودکان کار از چند روز پیش به صورت رسمی کلید خورد، با عضویت چهره های شاخص در حال تبدیل شدن به یک حرکت ملی جهت انجام کارهای بنیادی و خداپسندانه است.


شرکت کارگزاری رسمی بیمه دنیای آسایش ایرانیان اعلام کرد: این کمپین تا 14 اسفند مقارن با روز نیکوکاری به مدت 100 روز به کار خود ادامه خواهد داد، و با دعوت از چهره های شناخته شده و مورد اعتماد مردم، بناست اقدامات بنیادی برای تحت پوشش قرار دادن این کودکان آرزومند انجام دهد.


به همین منظور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون «کیانوش گرامی» نائب رئیس انجمن بازیگران ایران، با حضور در محل ستاد اجرایی پروژه «یاران خدا» و استماع اهداف این طرح برای «تامین آتیه کودکان آرزومند»، به این کمپین پیوست.


وی در خصوص اجرای بی نیاز سازی کودکان آرزومند در این کمپین، گفت: تاکنون شاهد انجام امور خیریه بیشماری بوده ایم که متاسفانه در اغلب آنها نیاز روزمره این کودکان مورد توجه قرار گرفته و برای تامین آتیه کودکان در سن ورود به عرصه جامعه تدبیری اندیشیده نشده است.


نائب رئیس انجمن بازیگران ایران با اشاره به محاسن این کمپین افزود: آنچه این طرح را از سایر اقدامات مشابه متمایز می نماید این است که در این طرح رفع نیاز کودکان آرزومند بصورت بنیادی انجام می گیرد، همچنین این خصوصیت که خیرین می توانند در هر برهه زمانی پیگیر میزان سرمایه قراردادها باشند، یک اقدام بسیار جالب و بنیادی محسوب می شود.


گفتنی است، قرار است با اجرای این طرح برای کودکان بی سرپرست، بد سرپرست، تک سرپرست و کودکان کار بیمه نامه عمر صادر شود تا پس از رسیدن این کودکان به سن قانونی سپرده های ناشی از سرمایه گذاری خیرین در این بیمه نامه ها، سرمایه آنها برای ادامه زندگی در تحصیلات دانشگاهی، آغاز زندگی مشترک و همچنین شروع یک کسب و کار باشد. این طرح بناست فعلا به صورت پایلوت در تهران آغاز شود و در ادامه با کمک خیرین به سایر استان های کشور نیز تعمیم داده شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر