10 دی 1395 - 13:12
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

ارائه خدمات ویژه ارتباطی ایمنی به بانک ها + فیلم

رییس سازمان فناوری اطلاعات گفت: امکان ارائه خدمات اختصاصی ارتباطی برای نظام پولی و بانکی کشور در بستر امن وجود دارد.
کد خبر : ۱۴۷۸۶
ارائه خدمات ویژه ارتباطی ایمنی به بانک ها + فیلم

نصرالله جهانگرد در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبِنا) تصریح کرد: انبوه خدمات و سرویس هایی که در بستر الکترونیکی در اختیار کاربران قرار می گیرد بعد از اینکه متولد شدند، مهمترین چیزی که برای کاربران اهمیت دارد میزان ایمنی و اهمیت مبادله است.


رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران اظهارداشت: متخصصان IT و شبکه و متخصصان حوزه های دیتابیس و نرم افزاری در بُعد امنیت نرم افزارها، پایگاه داده ها، محیط انتقال و ابزارها بیشترین همت را باید داشته باشند و مدیران تصمیم گیر در بانک ها توجه داشته باشند که سرویس ها و خدمات موضوع بسیار کلیدی است.


جهانگرد ادامه داد: انتظار می رود که بتوانیم در سبد خدماتی که برای مردم فراهم می شود به صورت کامل ایجاد اطمینان شود و برقراری ایمنی آن به تایید برسد.


وی افزود: خوشبختانه شبکه ارتباطی کشور امروز امکان ارائه یک بستر ایمن و امن را برای مبادله به صورت اختصاصی برای نظام پولی و بانکی کشور دارد.


رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: بقیه تلاش ها باید در بستر دیتابیس و نرم افزاری صورت بگیرد و در ترکیب این دو بخش، سبد خدمات برای مردم ارائه شود.


به گفته جهانگرد، در حوزه ارتباطات در کشور برای بانک ها امکان اینکه در سراسر کشور در هر شعبه و یا در هر شرایطی به صورت سیار هم برای مشترکین امکان ارائه خدمت فراهم شود، امکانپذیر است.


برای مشاهد فیلم گفتگو اینجا را کلیک کنید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر