14 دی 1395 - 14:11
در ششمین همایش بانکداری الکترونیک؛

ایران کیش از جلد ۱ و2 کتاب"من زمین را دوست دارم"رونمایی کرد

شرکت کارت اعتباری ایران کیش دو مجموعه کتاب "من زمین را دوست دارم " را در ششمین همایش بانکداری الکترونیک رونمایی کرد.
کد خبر : ۱۴۹۵۵
ایران کیش از جلد ۱ و2 کتاب

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایبِنا، صادق فرامرزی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش در مراسم رونمایی از این دو مجموعه کتاب گفت": ایستادگی و تمرکز شرکت‌های پرداخت بر روی pos منجر به رشد پایدار نخواهد شد ازاین‌رو باید به سراغ محصولات جدید رفت که با توجه به ضریب نفوذ بالای موبایل در بین مردم، صنعت پرداخت نیز به این سمت متمرکز می‌شود."


فرامرزی اظهار داشت: شرکت کارت اعتباری ایران کیش در دو سال گذشته کارهای توسعه‌ای متعددی انجام داده است. ما از سمت pos به سمت موبیلیتی، موبایل و درگاه‌های پرداخت‌های مختلف غیر فیزیکی روی آورده است و از سال بعد وجهه دیگر این صنعت به نمایش درخواهد آمد و در اکوسیستم پات این شرکت همه اجزا در چرخه پات خلاصه خواهد شد..


وی در خصوص رونمایی از جلد 1 و 2 مجموعه کتاب کودک "من زمین را دوست دارم ". گفت:"ایران کیش از دو سال پیش و درزمانی که کمتر شرکتی مسئولیت‌های اجتماعی را جدی گرفته بود فعالیت‌ها را در این بخش (مسئولیت اجتماعی) دنبال و در این راستا، ساخت یک مدرسه سبز، درختکاری و حذف سررسیدهای غیرضروری (به‌منظور ارج نهادن به محیط‌زیست) را در دستور کار خود قرار داده و عملیاتی کرد.


فرامرزی بابیان اینکه شرکت کارت اعتباری ایران کیش، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به حوزه کودک و نوجوان توجه کرده، اظهار داشت: این شرکت با حمایت مالی از انتشار مجموعه شش‌جلدی " من زمین را دوست دارم" در ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از جلد 1 و 2 این مجموعه رونمایی کرد.


وی گفت: ازآنجایی‌که صنعت پرداخت برای بچه‌ها غیرقابل‌باور است سعی شده تا در این 6 جلد،، صنعت پرداخت در سیر داستانی کودکانه مطرح شود ازاین‌رو کتاب دارای 10 شخصیت است که هریک بخشی از تاریخ بشر را دربرمی گیرند و از کشف آتش تا تلفن همراه و تکنولوژی روز، در داستان‌هایی برای کودکان روایت می‌شود."


مجموعه کتاب من زمین را دوست دارم، طرحی از صادق فرامرزی است که با نویسندگی محمدرضا رحمانی و تصاویری از هاله قربانی، توسط انتشارات خانه ادبیات منتشرشده است. این کتاب در چهاردهم دی‌ماه و در ششمین همایش بانکداری الکترونیک رونمایی شد.


 


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها