18 مرداد 1395 - 12:44
با عرضه امروز؛

رکورد عرضه روزانه شکر در بورس شکسته می‌شود

26 هزار تن شکر سفید در حالی امروز در بورس کالای ایران عرضه می شود که این میزان بیشترین حجم عرضه روزانه شکر در این بورس در سال جاری به شمار می رود.  
کد خبر : ۱۵۱
رکورد عرضه روزانه شکر در بورس شکسته می‌شود


به گزارش شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبِنا) به نقل از بورس کالا، امروز و در تالار محصولات کشاورزی کارخانجات قند اسلام آباد غرب، جوین، شاهرود، شیروان، قزوین، کرج، میاندوآب، میبد، نیشابور، فارابی و کارون ، شکر سفید خود را به میزان 26 هزار تن و به قیمت 2 هزار و 520 تومان در بورس کالا عرضه می کنند.



این گزارش حاکی است در تالار محصولات کشاورزی و در گروه جو نیز بالغ بر 159 هزار تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی از تولیدات کشاورزان 14 استان کشور شامل استانهای همدان، لرستان، گلستان، کهکیلویه، کرمانشاه، فارس، خراسان شمالی و رضوی، آذربایجان غربی و شرقی، البرز، مرکزی و اردبیل بر روی تابلوی عرضه می رود.



 عرضه یک هزار تن مرغ منجمد



همچنین، یک هزار تن مرغ منجمد رنج یک نیز به قیمت هر کیلو پنجاه و یک هزار ریال در این بورس عرضه می شود. چهار هزار و 600 تن ذرت دانه ای، 20 تن کنجاله سویا پلیت و 3500 تن گندم دوروم نیز در تالار محصولات کشاورزی بر روی تابلوی عرضه می رود.



در تالار صادراتی بورس کالای ایران در روز دوشنبه پنج هزار تن وکیوم باتوم و دو هزار تن لوب کات سبک شرکت پالایش نفت تبریز به ترتیب به قیمت 174 و 279 دلار در هر تن برای صادرات به بازارهای جهانی عرضه می شود. در این تالار همچنین 39 هزار تن انواع قیر شرکت های پالایش و انرژی شمال غرب آرکا، فراشیمی روز، پالایش نفت تبریز، فرآورده های قیری سیه فام و معماران تجارت آفتاب عرضه در تالار صادراتی تجربه می کند. تالار داخلی فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در این روز شاهد عرضه هفت هزار و 233 تن انواع مواد پلیمری، 32 هزار و 900 تن انواع قیر و پنج هزار تن گوگرد کلوخه است.



کارگزاران بورس کالای ایران در این روز همچنین 700 تن شمش هزار پوندی 99.7 شرکت ایرالکو، 15 کیلوگرم شمش طلای معدن موته و 2 هزار تن ورق سرد و ورق گالوانیزه شرکت صنایع هفت الماس را در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می کنند.



 


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر