رضایت شهروندان مهم‌ترین عامل موفقیت بانک شهر

فرماندار شیراز با اشاره به خدمات بانک شهر در این کلانشهر گفت: مهمترین عامل موفقیت بانک شهر اقبال عمومی و رضایت شهروندان از خدمات بانکی ارائه شده در این بنگاه اقتصادی است.

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حیدر عالیشوند در نشست تخصصی با سرپرست منطقه 4، با تاکید بر این‌که خود نیز یکی از مشتریان بانک شهر است و از خدمات بانکی رضایت کامل دارد، تصریح کرد: ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک توسط بانک شهر عاملی متحول کننده در کشور و شهر شیراز بوده است.

وی ورود بانک شهر به عرصه بانکداری الکترونیک را عامل ایجاد انگیزه رقابت در میان سایر بانک‌ها دانست و افزود: با ورود بانک شهر به چرخه بانکداری کشور، شاهد افزایش سطح رقابت در سایر بانک‌ها و همچنین ارتقاء کیفیت خدمات در کل شبکه بانکی کشور بودیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =