22 دی 1395 - 13:57
مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

ارائه تسهیلات با نرخ سود صفر تا چهار درصد

 مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران بدون بهره و تنها در مقابل اخذ صفر تا 4 درصد کارمزد به نیازمندان واقعی جامعه اعطا می شود.  
کد خبر : ۱۵۱۹۶
ارائه تسهیلات با نرخ سود صفر تا چهار درصد

به گزارش ایبِنا و به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران،مرتضی اکبری ضمن تاکید بر اهتمام در تحقق بانکداری اسلامی، گفت: عملیات بانکداری اسلامی براساس فقه معاملات اسلامی صورت می‌گیرد و مهمترین اصل در آن تقسیم سود و زیان حاصل از معامله و پرهیز از پرداخت ربا است.


وی افزود: یکی از انواع خدمات بانکداری اسلامی عقد قرض الحسنه است و اعطای این نوع خدمات و تسهیلات از فضیلت بسیاری برخوردار است.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: این بانک تا کنون در زمینه حمایت و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ، سازمان زندان ها و بهزیستی کل کشور گام های موثر و مثبتی برداشته است.


وی تصریح کرد: 90 درصد منابع قرض الحسنه این بانک به اعطای تسهیلات در حوزه های ازدواج جوانان، درمان بیماری های خاص، رفع مایحتاج ضروری و اشتغال زایی و کارآفرینی تخصیص می‌یابد.


اکبری خاطرنشان کرد: هدف اصلی این بانک اهتمام در مسئولیت های اجتماعی به منظور توزیع عادلانه نقدینگی، ایجاد رونق اقتصادی و خروج از وضعیت رکود است.


وی در ادامه گفت: در این راستا 70 درصد منابع تجمیع شده در این بانک صرف اشتغالزایی و کارآفرینی در حوزه کسب وکارهای کوچک و تامین ابزارآلات لازم برای توسعه اشتغال و تولید در کشور می شود.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به نقش خیرین در تجمیع منابع قرض الحسنه، تصریح کرد: خیرین جامعه با سپرده گذاری در این بانک می‌توانند به توسعه ارائه خدمات به مشتریان و افراد نیازمند جامعه کمک کنند.


اکبری افزود: همچنین سازمان‌ها و نهادها می‌توانند تنها با انتقال بخشی از گردش مالی خود درقالب اعتبار در حساب جاری به پیشبرد اهداف بانک در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی یاری رسانند تا بانک قرض الحسنه مهر ایران بتواند با خدمات و طرح های تسهیلاتی خود افراد و نیازمندان بیشتری را تحت پوشش قراردهد.


 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر