15 فروردين 1396 - 12:20

بانک توسعه تعاون مصداق عینی تحقق شعار امسال است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: با توجه به اساسنامه بانک توسعه تعاون هدف اصلی تشکیل این بانک کمک به تولید داخلی و اشتغال پایدار است.
کد خبر : ۱۷۸۱۶
بانک توسعه تعاون مصداق عینی تحقق شعار امسال است

به گزارش ایبِنا و به نفل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت الله مهدیان در دیدارنوروزی با مدیران ستادی و روسای ادارات با بیان این مطلب که نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال، نقشه راه بانک درسال جاری خواهد بود خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون با هدف حمایت از تولیدات داخلی وافزایش اشتغال در کشور از طریق بخش تعاون راه اندازی شده است وحمایت از این بانک وکمک به افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون پاسخگویی مناسب به منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال جاری است.


مهدیان با اشاره به اهم برنامه های بانک در سال جاری، افزود: تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط ، تجهیزمنابع از طریق صندوق توسعه ملی و فروش گواهی انواع سپرده از جمله برنامه های بانک درسال جاری است.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون، اصلاح ساختار مالی بانک ،از طریق افزایش سرمایه بانک ، تقویت خطوط اعتباری و توسعه فعالیت ها با سازمان های زیرمجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را از جمله برنامه های سال جاری بیان کرد و افزود : ارائه بسته ها و محصولات خاص ، توسعه فعالیت های بازاریابی، کمک به کاهش قیمت تمام شده پول، تثبیت جایگاه شرکت گروه مالی بانک و همچنین تاسیس شرکت خدمات بیمه ای از جمله دیگر برنامه ها در سال جاری است.


رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون افزود :ارتباط مستمر و موثر با اتحادیه ها و تعاونی های بزرگ در راستای شناسایی نیازها و تامین خواسته های آنهاو همچنین پیگیری گسترش شعب در تهران از دیگر برنامه های مهم در سال 96به شمار می آید


در ادامه این جلسه فتاحی و نجفی اعضاءهیات مدیره نیز بر اهمیت تدوین برنامه جامع وصول مطالبات و برنامه آموزشی در حوزه های مختلف ارزی، حقوقی و رفتار سازمانی تاکید کردند.


درانتها مدیران ضمن تبریک سال جدید در خصوص برنامه ها و پیشنهادات خود در بهبود شرایط بانک در سال 96 مواردی را عنوان کردند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر