20 فروردين 1396 - 08:52

برنامه‌های بانک توسعه تعاون با ماهیت اقتصاد مقاومتی تطابق دارد

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مراسم معارفه سرپرست جدید امور مشتریان و بانکداری شرکتی این بانک گفت: با توجه به نام‌گذاری سال جدید به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال کلیه برنامه‌ها و خدمات این بانک باروح و ماهیت اقتصاد مقاومتی و باهدف حمایت از تولید و اشتغال تطابق دارد.
کد خبر : ۱۷۹۵۲
برنامه‌های بانک توسعه تعاون با ماهیت اقتصاد مقاومتی تطابق دارد

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان  در این جلسه که با حضور اعضای هیئت‌مدیره، مدیران ستادی، معاونان و کارشناسان این امور برگزار شد، افزود:بانک توسعه تعاون با درک اهمیت موضوع و در راستای تحقق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مجموعه سیاست‌ها و اقدامات موثری را در جهت دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در دستور کار خود قرار داده است.


وی در ادامه با اشاره به حساسیت فعالیت در حوزه بازاریابی گفت: بهره‌گیری از روش‌های مناسب در امر بازاریابی همراه با اعتقاد عمیق به اصل توسعه و جامعه هدف به‌منظور گسترش خدمات‌دهی به مشتریان به‌طور حتم، شیو ه ای اثرگذار در بازاریابی بانک است.


مهدیان شناسایی نیاز مشتریان علی‌الخصوص تعاونی‌ها را مهم خواند و در این رابطه گفت: رابطین بازاریابی بانک توسعه تعاون در سراسر کشور باید بر اساس نیاز مشتریان و تعاونی‌ها، با تکیه‌بر خلاقیت و نوآوری ضمن همفکری لازم با بدنه مدیریتی و کارشناسی بانک نسبت به عرضه و معرفی محصولات جدید اقدام نمایند.


مهدیان ضمن آموزش مباحث بازاریابی به‌تمامی همکاران این بانک مقوله تفویض اختیار را بسیار مهم دانست و افزود: با اعتماد به نیروهای جوان در بانک توسعه تعاون باید از نامه‌نگاری و مکاتبات اداری کم کرده و به بحث تفویض اختیار توجه بیشتری داشت.


شایان‌ذکر است در پایان جلسه از اردشیر سمیع به‌پاس زحمات چندساله ایشان قدردانی شد و حکم علی هاتفی سرپرست جدید این امور توسط مدیرعامل بانک به آنها اهدا شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر