20 فروردين 1396 - 08:53

جلسه معارفه سرپرست شرکت گروه مالی بانک توسعه تعاون برگزار شد

در جلسه تکریم و معارفه سرپرست شرکت گروه مالی بانک توسعه تعاون از زحمات بهشتیان تقدیر شد و هاشم بوذرجمهر به سمت سرپرست جدید شرکت انتخاب گردید.
کد خبر : ۱۷۹۵۴
جلسه معارفه سرپرست شرکت گروه مالی بانک توسعه تعاون برگزار شد

 به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این جلسه با تأکید بر اهمیت شرکت گروه مالی در حوزه‌های تأمین سرمایه و کارگزاری برای بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به دلیل جوان و نوپا بودن جهش و حرکت‌های پرشتاب و روبه‌جلویی را دنبال می‌کند و شرکت‌های زیرمجموعه بانک نیز در این مسیر پشتیبان و کمک‌کننده بانک در طی نمودن این مسیر می‌باشند.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون بابیان اینکه شرکت گروه مالی باید نقش هلدینگ را ایفا نماید افزود: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک توسعه‌ای وظیفه بانکداری و حمایتی خود را دنبال می‌نماید و شرکت‌های زیرمجموعه نیز بانک توسعه تعاون را در دستیابی به اهداف خود و حمایت از تولید و اشتغال یاری خواهد نمود.


گفتنی است هاشم بوذرجمهر دارای سوابق مدیریتی در حوزه‌های بورس و اوراق بهادار می‌باشد و به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره در شرکت‌های کارگزاری مختلف فعالیت نموده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر