23 فروردين 1396 - 10:22
به مناسبت ولادت خجسته حضرت امام علی (ع)

برندگان طرح «لبخند زیر یک سقف» باشگاه مشتریان بانک آینده مشخص شدند

 مراسم قرعه‌کشی پنجمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده، در آستانه ولادت خجسته حضرت امام علی (ع)،باعنوان «لبخند زیر یک سقف»، روز دوشنبه،۲1 فروردین ‌ماه سال جاری در ساختمان مرکزی بانک آینده برگزار شد.
کد خبر : ۱۸۰۴۹
برندگان طرح «لبخند زیر یک سقف» باشگاه مشتریان بانک آینده مشخص شدند

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک آینده، در این مراسم، برندگان خوش‌شانس366 جایزه پیش بینی شده، شامل: کمک هزینه خرید 1 دستگاه آپارتمان به ارزش یک میلیارد ریال، 5 کمک هزینه بازسازی خانه به ارزش250 (دویست وپنجاه) میلیون ریال، 5 کمک هزینه خرید لوازم خانگی به ارزش 150 (یکصد و پنجاه) میلیون ریال، 25 کمک هزینه خرید فرش به ارزش 50 (پنجاه) میلیون ریال، 80 کمک هزینه خرید لوازم صوتی و تصویری به ارزش 10 (ده) میلیون ریال، 100 کمک هزینه خرید لوازم آشپزخانه به ارزش 5 (پنج) میلیون ریال و 150 کمک هزینه خرید لوازم تزیینی به ارزش 2 (دو) میلیون ریال مشخص شدند.


طرح «لبخند زیر یک سقف» طی بازه ‌زمانی اول آذر ماه لغایت اول اسفند ‌ماه سال 1395و به ‌منظورگسترش فرهنگ بهره‌برداری از بانکداری نوین و نیز ایجاد ارزش‌افزوده برای هم‌وطنان گرامی از سوی بانک آینده به ‌مرحله اجرا در آمد. بر اساس این طرح،کلیه مشتریان حقیقی که دارای حداقل یک حساب در این بانک بوده و یا نسبت به افتتاح حساب اقدام نمودند؛ با استفاده از درگاه های الکترونیکی و انجام تراکنش‌های غیرحضوری، اقدام به کسب امتیاز می‌کردند. همچنین، مشتریانی که شرط ماندگاری موجودی تا پایان اسفند ماه سال 1395 را، رعایت نموده بودند؛ مشمول قرعه کشی شدند.


گفتنی است؛ اسامی برندگان طرح «لبخند زیر یک سقف» باشگاه مشتریان بانک آینده در تارگاه رسمی بانک آینده قابل مشاهده است.


جهت کسب هرگونه اطلاعات تکمیلی، با مرکز ارتباط مشتریان بانک با شماره27663200-021 تماس حاصل فرمایید.


یادآوری می‌نماید؛ ششمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده در اردیبهشت ماه سال جاری، اجرا می‏شود. مردم عزیز و مشتریان گرامی می‌‌توانند با افتتاح حساب و یا افزایش موجودی با استفاده از درگاه های الکترونیکی بانک و انجام تراکنش‌های غیرحضوری و جمع آوری امتیاز بیش‌تر در این مرحله، به عنوان اعضای باشگاه، در شمار برندگان خوش شانس ششمین مرحله قرعه¬کشی باشگاه بانک آینده قرارگیرند.


 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر