29 فروردين 1396 - 18:51

عضو جدید هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معارفه شد

مراسم معارفه حسن تلیکانی عضو جدید هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور مدیران ارشد بانک برگزار شد.
کد خبر : ۱۸۲۵۴
عضو جدید هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معارفه شد

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مراسم معارفه حسن تلیکانی عضو جدید هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور مدیران ارشد بانک و حامد هیئت داودیان و مصطفی پرتو افکنان اعضای هیات مدیره بانک سپه به همراه جمعی از مدیران ارشد این بانک در محل سالن اجتماعات ساختمان ادارات مرکزی برگزار شد.


مرتضی اکبری مدیرعامل، محسن پدرام رئیس هیات مدیره، سلیمان توکلی و عیسی امامی اعضای هیات مدیره بانک، میزبانی این مراسم را بر عهده داشتند.


مرتضی اکبری ضمن خیر مقدم و تبریک به تلیکانی عضو هیات مدیره جدید بانک بیان داشت: مدیریت ارشد بانک در تعاملی سازنده برای تحقق اهداف و مسئولیت های اجتماعی در نظر گرفته شده گام‌های موثری برداشته اند و حضور تلیکانی در جمع هیات مدیره، نقش بسزایی در پیشبرد این امور ایفا خواهد کرد.


وی در خصوص ضرورت تلاش برای اطلاع رسانی خدمات ارائه شده به نیازمندان واقعی جامعه و طرح های تسهیلاتی که به منظور رفع مشکلات مالی اقشار ضعیف در نظر گرفته شده است، گفت: لازم است تا در رابطه با اشاعه خدمات و سیاست های اعتباری این بانک در میان آحاد مردم اطلاع رسانی صحیح صورت گیرد تا هموطنان و متقاضیان واجد شرایط دریافت این نوع خدمات، جایگاه و برند بانک قرض الحسنه مهر ایران در حمایت از نیازمندان واقعی را به دقت درک نمایند.


اکبری افزود: این بانک در دوران رکود اقتصادی که سایر بانکهای کشور با مشکلات عدیده ای همچون کسری نقدینگی، عدم وصول مطالبات و فعالیت های تکلیفی دولت مواجه بودند، عملکردی مطلوب و نقشی موثر ارائه نموده که نشانگر ساختار بسیار منسجم، منضبط و تعامل گسترده میان تمامی ارکان آن است.


در ادامه محسن پدرام نیز ضمن تبریک به تلیکانی برای آغاز فصل خدمت رسانی جدید در بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: وی یکی از افراد موثر، کاردان، با اخلاق و با تجربه در شبکه بانکی کشور است و حضورشان می تواند کمک و نقش بسزایی در پیشبرد اهداف بانک قرض الحسنه مهر ایران داشته باشد.


وی افزود: بانک سپه یکی از بانک های قدیمی و با سابقه کشور می باشد و از این رو طبیعی است که در پرورش مدیرانی شایسته و توانمند بتواند نقش موثری ایفا کند. با انتخاب تلیکانی اعضای هیات مدیره بانک که از ترکیب بسیار مناسبی برخوردار است، تکمیل می شود و با حضور اکبری مدیرعامل بانک که منشاء اثر هستند، توفیقات بیشتری را شاهد خواهیم بود.


حامد هیئت داودیان نیز در ادامه بیان داشت: مدیران و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکنون اقدامات ارزشمند و شایسته‌ای را برای تحقق وظایف محوله و مسئولیت‌های اجتماعی خود انجام داده اند و در حال حاضر این بانک با منابعی خوب و خدماتی مطلوب یکی از بانک های خوش نام و سربلندی هست که در شبکه بانکی کشور وجود دارد.


وی افزود: این بانک با اهداف اسلامی و بر مبنای اعتقادی جامعه ایجاد شد و آیین نامه ها و دستورالعمل های آن بر پایه احکام و ضوابط بانکداری اسلامی استوار است.


در ادامه این مراسم، سلیمان توکلی و عیسی امامی اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران و مصطفی پرتو افکنان عضو هیات مدیره بانک سپه نیز مراتب خورسندی خود از این انتصاب را اعلام کردند.


حسن تلیکانی عضو جدید هیات مدیره بانک نیز ضمن تشکر و قدردانی از مدیران و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک سپه، توفیق حضور در این بانک اسلامی را فرصتی ارزشمند برای خدمت به هموطنان خصوصا اقشار نیازمند جامعه دانست.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر