30 فروردين 1396 - 07:50

ارائه خدمات بازار سرمایه در شعب بانک حکمت ایرانیان

بانک حکمت ایرانیان همزمان با روز ارتش، باجه خدمات بازار سرمایه خود را در شعبه اسکان افتتاح کرد.
کد خبر : ۱۸۲۵۵
ارائه خدمات بازار سرمایه در شعب بانک حکمت ایرانیان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، همزمان با روز ارتش بانک حکمت ایرانیان باجه خدمات بازار سرمایه خود را در شعبه اسکان با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران این بانک افتتاح کرد.


از طریق راه‌اندازی این باجه در شعب بانک حکمت ایرانیان، تمامی خدمات بازار سرمایه در خصوص خرید و فروش سهام بانک حکمت ایرانیان بصورت آنلاین صورت خواهد پذیرفت و در روزهای آتی این امکان در شعب سراسر کشور بانک حکمت ایرانیان نیز برقرار خواهد شد. در فاز اول این طرح صرفا سهام بانک حکمت قابلیت خرید و فروش را خواهد داشت و در فاز بعدی امکان خرید و فروش سهام سایر شرکت‌‌ها میسر خواهد شد.


در بخش دیگری از این مراسم عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان نیز تقارن این اتفاق با 29 فروردین سالروز گرامیداشت ارتش و نیروی زمینی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فال نیک گرفت و خاطرنشان کرد: امروز دیگر تنها ارائه خدمات ریالی در شعب به مشتریان قابل قبول نیست و کارکنان ما در سطح شعب باید به مثابه یک مشاور ارشد در زمینه های مالی، بیمه ای و کارگزاری به مشتریان خدمت رسانی کنند که با راه اندازی این باجه در شعب بانک حکمت ایرانیان انشاءا... این مهم تحقق خواهد یافت.


راه‌اندازی نخستین کال آپشن تاریخ فرابورس در بانک حکمت ایرانیان


در بخش دیگری از این مراسم، شهریار شهمیری مدیرعامل شرکت کارگزاری سهم آشنا با اشاره به راه اندازی نخستین کال آپشن در تاریخ فرابورس در بانک حکمت ایرانیان تصریح کرد: بانک حکمت ایرانیان بعنوان یک بانک پیشرو در انتشار ابزارهای نوین مالی، امروز برای اولین بار در تاریخ فرابورس از طریق صندوق بازارگردانی حکمت، نسبت به انتشار اوراق اختیار خرید معامله ( کال آپشن ) اقدام کرده است که این امر به نقدشوندگی سهام، تعمیق بازار و پیش بینی درستی از قیمت آینده سهام برای سرمایه گذاری کمک شایانی خواهد کرد.


گفتنی است رونمایی از نرم افزار بورسار بعنوان حلقه مبادلات پولی در بازار پولی و بازار سرمایه کشور برای تمامی سرمایه گذاران نیز یکی دیگر از بخش های این مراسم بود.


نسخه جدید موبایل بانک حکمت ایرانیان رونمایی شد


در پایان این مراسم از نسخه جدید موبایل بانک حکمت ایرانیان در راستای ارائه برترین خدمات بانکی بر روی گوشی تلفن همراه به مشتریان، با حضور مدیرعامل، معاون فناوری اطلاعات، معاون امور بانکی، معاون امور مالی و معاون بازاریابی بانک حکمت رونمایی شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها