02 ارديبهشت 1396 - 14:52

جشنواره طلایی ایران کیش در ۶ شهر کشور کلید خورد

دومین جشنواره طلایی بانک تجارت و ایران کیش ویژه مراکز تجاری خرید تهران، شیراز، اصفهان، مشهد مقدس، تبریز و قشم طی مراسمی در مرکز تجاری میلادنور و بازارقائم تجریش کلید خورد.
کد خبر : ۱۸۳۸۱
جشنواره طلایی ایران کیش در ۶ شهر کشور کلید خورد

به گزارش ایبِنا، مراسم اهدای جوایز ماهانه این جشنواره در میلادنور وبازار قائم تجریش ، آغازگرجشنواره ای 6ماهه از اسفند 95 لغایت شهریور 96 خواهد بود که هر ماه ، در 8 مرکز خرید برگزار شود. جوایز ویژه این جشنواره هفت خودروی هایما s7 است.


*مراکز خرید تهران برای جشنواره طلایی کدامند؟


محسن محتشم مدیر بازاریابی و توسعه خدمات PSP ایران کیش درباره این جشنواره به ما گفت: "در حال حاضر در سه پاساژ تهران ، شامل مرکز تجاری میلاد نور، بازار قائم تجریش و بازار رضا(15خرداد) این جشنواره برگزار می شود، در هردوره به صورت ماهانه برای خریداران محترمی که با کارت بانکی خود از پایانه های فروش ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت خرید نمایند به قید قرعه جایزه صد هزارتومانی و پذیرندگان، جایزه 500 هزارتومانی تعلق می گیرد."


وی درباره نحوه امتیازدهی به دارندگان کارت بانکی که از پایانه های فروش ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت، خرید می نمایند، گفت:"جوایزماهانه دارندگان کارت بانکی به کسانی داده می شود که درمراکز خرید مشخص شده (تهران: میلاد نور، بازارقائم تجریش، بازار رضا و ستاره باران تبریز، آفتاب پارس شیراز، سیتی سنتر اصفهان و پروما مشهد و قشم) به وسیله پایانه های فروش ایران کیش خرید بالای 50 هزار تومان انجام دهند.


به ازای هر 50 هزارتومان یک برگ کوپن قرعه کشی به خریدار اختصاص می یابد به طوریکه اگر دارنده کارت ازاین مراکز 500 هزار تومان خرید انجام دهد، 10 برگ قرعه کشی به او تعلق می گیرد.


خریدار می بایست اطلاعات خود را در برگه قرعه کشی درج و داخل صندوق های ویژه قرعه کشی در این مراکز قرار دهند.


بعد از انجام قرعه کشی ماهانه، اطلاع رسانی به برندگان خوش شانس از طریق پیامک و تماس تلفنی انجام می گردد.


*امتیازدهی به پذیرندگان


محتشم هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد رضایت ، بین خریداران و فروشندگان و کلیه مجموعه افرادی که در این مراکز خرید حضور دارند دانست و اضافه کرد:" با همکاری بانک تجارت و استفاده از تجربیات اولین دوره این قرعه کشی امیدواریم تا به خواسته هایمان در فاز جدید جشنواره طلایی بانک تجارت و ایران کیش دست پیدا کنیم. "


*مقایسه با اولین قرعه کشی جشنواره از زبان نماینده بانک تجارت


اما درباره مقایسه دومین جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت به سراغ مریم صادق معاون خدمات نوین بانکی در اداره بازاریابی بانک تجارت می رویم، صادق دراینباره به ما می گوید:" در اولین جشنواره بانک تجارت و شرکت ایران کیش به تجربیات خوبی دست پیدا کردیم. تجربیاتی که در جشنواره دوم، آن را به کار گرفته و نقاط ضعف را تبدیل به نقاط قوت کرده ایم. بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش تلاش دارند تا رضایت مشتریان را ازاین طریق جلب کنند."


صادق اضافه می کند:"نخستین جشنواره طلایی تنها در پاساژ میلادنور برگزار شد اما اکنون 8 مرکز خرید را بازار هدف خود قراردادیم که سه مرکز خرید در تهران و 5 مرکز خرید در سایر استان ها می باشند."


وی افزود: در نحوه برگزاری دومین جشنواره، نحوه ورود به بازاریابی و نوع تعاملات با مراکز خرید و مدیران مراکز توانسته ایم در این دوره پرقوت تر ظاهر شویم. جوایز نیز با توجه به نیاز مراکز تجاری خرید و با استفاده از نظرات مدیران مراکز، شخصی سازی شده تا علاوه بر اهداف بانک تجارت و ایران کیش، به جذب مخاطب برای این مراکز نیز کمک نماییم."


وی درباره برنامه های سال آینده گفت: "مسلماهدف اصلی ما نفوذ در بازار است. مزیتی که حضور در پاساژ ها و مراکز خرید دارد این است که بازار هدف در پاساژها مشخص بوده وما به صورت تجمعی به یک بازار هدف نفوذ می کنیم . چنانچه در این هشت پاساژ به معادله برد برد برسیم مسلما در سال های آینده تعداد مراکز خرید را افزایش خواهیم داد."


گفتنی است امتیازات به پذیرندگان به شرح ذیل محاسبه می گردد:


هر خرید بالای 300،000 ریال یک امتیاز خواهد داشت


عدد حاصل از مجموع مبالغ خرید روزانه تقسیم بر 300،000 ریال جزو امتیازات روزانه پذیرنده خواهد بود


ثبت نام در باشگاه مشتریان بانک تجارت 10 امتیاز برای پذیرنده در برخواهد داشت


میانگین حساب ماهانه هر پذیرنده به ازای هر 10،000،000 ریال یک امتیاز محسوب خواهد شد


برای قرعه کشی 5 میلیون ریالی پذیرندگان، آیتم ها تا 3 محاسبه خواهد شد و پذیرندگانی که امتیاز آنها بالاتر از 100 باشد در این قرعه کشی حضور خواهند داشت.


برای قرعه کشی خودرو آیتم چهارم به سه آیتم قبلی اضافه می گردد و از ابتدای جشنواره تا انتهای جشنواره امتیازات محاسبه می گردد و در صورت کسب حداقل 2000 امتیاز هر پذیرنده در قرعه کشی شرکت داده خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر