به گزارش ایبِنا، فتاحی همچنین دگرگونی شعب و گسترش شعب مجازی و همچنین بحث بانکداری شرکتی را از جمله موارد قابل بررسی دانست و خاطر نشان کرد :استفاده از ظرفیت های شرکت سمات بانک در پیاده سازی پروژه ها و همچنین تسریع و کیفی سازی آنها مد نظر قرار گیرد.
در ادامه ابراهیمی مدیر امور فن آوری ارتباطات و اطلاعات راه اندازی نسخه جدید موبایل بانک و اینترنت بانک و همچنین توسعه بخشی از خدمات تلفن بانک را از جمله مزیتهای رقابتی خدمات الکترونیک بانک در مقایسه با سایر بانکها دانست و افزود :ایجاد سامانه جهت عملکرد مشتریان ،احراز هویت برای امضای دیجیتال و راه اندازی سامانه کشف تقلب از جمله اقدامات این امور می باشد .
در ادامه جلسه روسای ادارات این امور مواردی را در حوزه ی زیر ساختی ،توسعه خدمات نوین بانکی و حوزه ی امنیت اطلاعات عنوان کردند.