06 ارديبهشت 1396 - 11:53

خرید بلیت هواپیمایی ترکیش ایرلاین با کارت‌های شتابی امکان‌پذیر شد

بانک سامان برای نخستین بار در کشورمان، امکان خرید مستقیم بلیت هواپیما در مسیرهای بین‌المللی با کارت‌های شتابی را فراهم کرد.
کد خبر : ۲۸۴۹۰
خرید بلیت هواپیمایی ترکیش ایرلاین با کارت‌های شتابی امکان‌پذیر شد

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، بر اساس تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای که میان شرکت هواپیمایی ترکیه (ترکیش ایرلاین)، بانک سامان و شرکت پرداخت الکترونیک سامان به امضا رسید، از این پس هموطنان با استفاده از کارت‌های بانکی خود به‌صورت مستقیم و بدون واسطه می‌توانند بلیت همه مسیر‌های ترکیش ایرلاین را خریداری کنند.


براساس این گزارش، هموطنان دارای کارت‌های بانکی عضو شتاب تنها کافی است با مراجعه به وب‌سایت شرکت هواپیمایی ترکیه به نشانی https://p.turkishairlines.com و انتخاب ریال ایران، هزینه خرید بلیت پرواز برای تمام مسیرهای پروازی در سراسر دنیا را از طریق درگاه پرداخت سامان بپردازند.


زکریا کروچام مدیر دفتر شرکت هواپیمایی ترکیه در ایران در مراسم امضای این قرارداد، با اشاره به جابجایی بیش از یک میلیون مسافر از مبدا ایران در سال 2016، تصریح کرد: با راه‌اندازی درگاه خرید مستقیم بلیت برای ایرانیان، انتظار داریم حدود 15 درصد مشتریان ایرانی از این راه بلیت بخرند.


کروچام به فعالیت شش دفتر هواپیمایی ترکیه در ایران اشاره کرد و افزود: خدمت خرید بلیت با «ریال ایران» نه‌تنها برای پروازهای داخلی ایران، بلکه برای همه مسیرهای بین‌المللی امکان‌پذیر است.


سید احمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان نیز در این مراسم، به خدمات ارزی بانک سامان با استفاده از شبکه گسترده کارگزاری در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: بانک سامان آمادگی دارد از ظرفیت‌های ارتباطی و اجرایی خود به‌ویژه امکانات مدیریت بانکداری شرکتی و بانکداری الکترونیک، برای ارائه خدمات به تمام مشتریان استفاده کند.


طاهری بهبهانی تصریح کرد: بانک سامان در حال حاضر خدماتی همچون مشاوره تخصصی ارزی، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های ارزی و گشایش اعتبارات مدت‌دار در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر