11 ارديبهشت 1396 - 11:04

۸ باب مدرسه ساخته شده توسط بانک آینده به بهره برداری می رسد

۸ باب مدرسه و یک سالن ورزشی که بانک آینده در مناطق کمتر برخوردار کشور می‌سازد، با شروع سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر : ۲۸۶۴۰
۸ باب مدرسه ساخته شده توسط بانک آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش ایبِنا و به نقل از  روابط عمومی بانک آینده، عملیات ساخت این مدارس که از زمستان سال 1395 آغاز شده تا قبل از پایان تابستان جاری به اتمام رسیده و در سال تحصیلی 1396 ؛ پذیرای دانش‌آموزان است.


بانک آینده علاوه بر عرضه خدمات و محصولات نوین، ارزش‌آفرینی برای مشتریان؛ این بار نیز در راستای تعهد به مسوولیت‌های اجتماعی خود، اقدام به ساخت 8 مدرسه و تکمیل یک سالن ورزشی در مناطق کمتر برخوردار کشور کرده است که عملیات عمرانی آن در دست انجام و تا پیش از سال تحصیلی جدید به پایان می‌رسد.این مدارس در استان‌های کرمان، هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام واقع شده و سالن ورزشی مذکور نیز در یکی از روستاهای استان مرکزی در حال ساخت و یا تکمیل است.


شایان ذکر است؛ بانک آینده که در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی گام‌های مثبت دیگری نیزبرداشته که مشارکت در حوزه‌های: محیط زیست،بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، ورزش و حمایت از خانواده‌های شهدای آتش نشان پلاسکواز جمله بعضی از این این اقدامات می‌باشند.


 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر