19 ارديبهشت 1396 - 07:02
افخمی:

بانک صنعت و معدن با تمام توان در مسیر توسعه صنعتی کشور گام برمی دارد

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی بخش صنعت و معدن در مسیر توسعه صنعتی کشور گام های اساسی برمی دارد و این امر مستلزم تعامل و همکاری گسترده مسئولان و مدیران استان ها در سراسر کشور است.
کد خبر : ۲۸۸۹۷
بانک صنعت و معدن با تمام توان در مسیر توسعه صنعتی کشور گام برمی دارد

به گزارش ایبِنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، افخمی در دیدار با اسدالله درویش امیری استاندار زنجان با اشاره به این که بانک صنعت و معدن در مسیر ایجاد تعامل هرچه وسیع تر با موسسات مالی بین المللی همواره به نوسازی فرایند های خود می پردازد از سیستم بانکداری متمرکز به عنوان آخرین دستاورد این بانک یاد کرد.


وی گفت: ارتقاء فرایندها موجب افزایش کارایی بانک صنعت و معدن در تامین مالی ریالی و ارزی صنایع در استان ها می شود و آثار خود را بر زندگی مردم و ایجاد اشتغال بویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته می شود.


مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: این بانک تاکنون 2 هزار و 250 میلیارد تومان به یکهزار و 580 واحد صنعتی در کشور و 74 میلیارد و 800 میلیون تومان به 56 طرح کوچک و متوسط صنعتی در قالب طرح رونق تولید پرداخته است.


استاندار زنجان در این دیدارگفت : با اتمام و به بهره برداری رسیدن طرح هایی که با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان زنجان در حال اجراست این استان به افق های تازه ای از توسعه صنعتی و رشد اقتصادی دست خواهد یافت.


وی طرح های بزرگ صنعتی نظیر توسعه و انرژی شمال و جنوب ، الگا گندم گون ، کیلوس ، پویا ریس ابهر، سرجین بافت بهبهانی ، کابل ابزار دقیق ابهر و نورد فولاکاران افق را از طرح های آن استان با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن برشمرد.


استاندار زنجان نقش بانک صنعت و معدن را درمسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور بسیار حائزاهمیت توصیف کرده و بیان داشت: نتیجه خدمات این بانک در تمام استان ها قابل مشاهده است و صنایع کشور با استفاده از تسهیلات این بانک توانستند موانع عمده ای را پشت سر گذاشته و به حیات خود در چرخه اقتصاد ملی ادامه دهند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر