21 ارديبهشت 1396 - 10:59
به مناسبت ولادت حضرت قائم (عج)

برندگان باشگاه مشتریان بانک آینده، طرح «لبخند زیر یک سقف»جایزه گرفتند

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت قائم (عج) ، برندگان باشگاه مشتریان بانک آینده، طرح «لبخند زیر یک سقف»، جوایز خود را دریافت کردند.
کد خبر : ۲۸۹۸۰
برندگان باشگاه مشتریان بانک آینده، طرح «لبخند زیر یک سقف»جایزه گرفتند

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک آینده،سید حسین مکی؛ برنده کمک هزینه خرید آپارتمان به ارزش یک میلیارد ریال، امیررضا نیک نفس؛ برنده کمک هزینه بازسازی خانه به ارزش 250 (دویست و پنجاه) میلیون ریال، حمیدرضا داودی مقدم؛ برنده کمک هزینه لوازم خانگی به ارزش 150 (یکصد و پنجاه) میلیون ریال، ناصر قاسم پور؛ برنده کمک هزینه لوازم خانگی به ارزش 150 (یکصد و پنجاه) میلیون ریال، دنیا مدلل؛ برنده کمک هزینه لوازم خانگی به ارزش 150 (یکصدوپنجاه) میلیون ریال، مهدی عسکری پور؛ برنده کمک هزینه خرید فرش به ارزش 50 (پنجاه) میلیون ریال و طاهره رضایی؛ برنده کمک هزینه خرید فرش به ارزش50 (پنجاه) میلیونریال، از جمله برندگانی بودند که جوایز خود را دریافت کردند.


سایر جوایز برندگان این طرح، با حضور مشتریان عزیز در شعبه، به آن ها، اهدا می شود.


شایان ذکر است؛ مراسم قرعه¬کشی این طرح، روز دوشنبه، 21 فروردین ماه سال جاری و به مناسبت خجسته میلاد امام علی (ع)، برگزار شد.


طرح «لبخند زیر یک سقف» طی بازه زمانی اول آذر ماه لغایت اول اسفند ماه سال 1395 و به منظور گسترش فرهنگ بهره برداری از بانکداری نوین و نیز ایجاد ارزش افزوده برای هم وطنان گرامی از سوی بانک آینده به مرحله اجرا درآمد.


لازم به ذکر است؛ ششمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده، با جوایز و هدایای ارزنده، از 22 اردیبهشت ماه سال جاری، آغاز شده و در تاریخ 10 شهریور ماه امسال هم زمان با عید سعید قربان، خاتمه می یابد.


 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر