24 ارديبهشت 1396 - 11:24

رونمایی از PDA-POS بانک کارآفرین؛ گام جدید پات

با حضور نمایندگان بانک کارآفرین، شرکت وَرانِگر و شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش، از محصول PDA-POS رونمایی شد.
کد خبر : ۲۹۰۵۵
رونمایی از PDA-POS بانک کارآفرین؛ گام جدید پات

با حضور نمایندگان بانک کارآفرین، شرکت وَرانِگر و شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش، از محصول PDA-POS رونمایی شد.


به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، صادق فرامرزی مدیرعامل ایران‌کیش ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم گفت: محصولی که امروز با همکاری بانک کارآفرین، شرکت ورانگر و شرکت ایران‌کیش رونمایی می‌شود، محصول کاملی است که همه مراحل تست را پشت سر گذاشته و از همین رو می‌توان آن را به سرعت در بازار عرضه کرد.


وی با بیان این که محصول پایانه فروش نسل جدید از نوع PDA-POS اگر امکان پرداخت داشته باشد، با پوز جی.‌پی.‌آر.‌اس. (GPRS) و یا حتی موبایل‌پوز (M-POS) قابل قیاس نیست، افزود: عرضه PDA با نرم‌افزار کاملی که امکان پرداخت را نیز فراهم کرده است، فواید زیادی برای شرکت‌های پخش دارد و باعث جلوگیری از اتلاف پول‌هایی خواهد شد که قبلاً به صورت نقدی گرفته می‌شد و برنمی‌گشت، و یا با تاخیر برمی‌گشت.


وی ادامه داد: در اکوسیستم پات، ایران‌کیش روی این ابزار، امکان تسهیم و تقسیم و تخفیف را نیز به وجود می‌آورد تا همچون پروژه آسان‌خرید، بحث PDA را نیز با این امکانات همراه کنیم. فرامرزی ابراز امیدواری کرد که این محصول در بازار موفق شود.



نازیلا آستانی‌نژاد، مدیر فناوری اطلاعات بانک کارآفرین نیز با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم گفت: همکاری صمیمانه‌ای که بین بانک کارآفرین و دو شرکت معتبر ورانگر و ایران‌کیش صورت گرفته است، حائز اهمیت است. واقعیت این است که آنچه ورای تولید یک خدمت برای یک بانک اهمیت دارد، پشتیبانی آن است.


وی افزود: اکنون دو شرکت که از قبل سابقه پشتیبانی از بانک کارآفرین را دارند، در کنار ما هستند و از همین رو بانک کارآفرین از رضایتمندی مشتریان اطمینان کامل دارد. این موضوع نوید این را می‌دهد تا ما در همکاری جدید در محصول PDA بتوانیم سرویس‌های جدیدی را به مشتریان ارائه بدهیم و در عرصه رقابت میان بانک‌های کشور و حضور در صحنه بین‌المللی پیشتاز باشیم.


فرهاد وکیلیان معاون توسعه بازار ایران‌کیش نیز با بیان این که باید از همکاری بانک‌های کارآفرین با شرکت‌های ایران‌کیش و ورانگر با عنوان یک کنسرسیوم یاد کرد، گفت: ارائه محصول PDA برای اولین بار به منظور توسعه خدمات و محصولات نوین تدوین شده و با مخاطبان مشخص با عاملیت بانک کارآفرین عملیاتی می‌شود.


وی به نقش پررنگ شرکت ورانگر نیز اشاره کرد و گفت: به جهت آن که این شرکت از بزرگترین شرکت‌های تامین نرم‌افزار و سخت‌افزارهای مرتبط با شرکت‌های پخش است، ما با قرارداد مشترک با این شرکت و همکاری همیشگی که با بانک کارآفرین داریم، موفق شدیم محصول PDA را در جهت خدمات بیشتر به ملت عزیزمان پیشکش کنیم.


پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات ایران‌کیش نیز با بیان اینکه برای رسیدن به این محصول، کار فنی و پیچیده‌ای صورت گرفته است، گفت: اتفاق بزرگی در صنعت پخش روی داد. اینکه یک سیستم پرداخت راه‌اندازی شود که کاملاً مستقل از اپلیکیشن پخش بوده و در عین حال هر دو بتوانند با یکدیگر ارتباط داشته و عملیات پرداخت را انجام دهند، دستاوردی بود که به دو تیم فنی کاملاً خبره نیاز داشت و خوشبختانه ایران‌کیش تجربه خود را در صنعت پرداخت، با کمک شرکت ورانگر تلفیق کرد و راه برای سیستم‌های پرداخت و پخش در آینده باز شد.



آرمان فضلی مدیرعامل شرکت ورانگر نیز در این ارتباط گفت: ما فعالیت‌هایمان را مدت‌ها است در کنار بانک کارآفرین دنبال می‌کنیم، اما چندین بار با مدیران وقت پروژه‌هایی را مطرح کردیم که در آن به مشکلاتی برمی‌خوردیم. مشکلاتی که حل آن در اختیار شرکت‌های نرم‌افزاری نبود، بلکه نیاز به یک پایه محکم در psp داشت و خوشحالیم که با گذشت چندین سال بالاخره امروز با حضور یک بانک معتبر و یک شرکت پرداخت معتبر به نام ایران‌کیش، موفق شدیم تا این سیستم را به صنعت پرداخت ارائه دهیم.


بر اساس این گزارش دستگاه پایانه فروش سیار نسل جدید، کارتخوان فروشگاهی است که توسط بانک کارآفرین با هدف ارائه خدمات نوین در حوزه بانکداری الکترونیک و پرداخت به مشتریان ارائه می‌شود. این نوع از پایانه فروش سیار از طریق اتصال به تلفن همراه هوشمند یا تبلت پذیرنده انجام تراکنش بانکی را برای پذیرندگان امکانپذیر می‌کند.


دستگاه پایانه فروش سیار نسل جدید نیز محصول دیگری از بانک کارآفرین است که مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و در حقیقت یک رایانه کوچک شخصی و قابل حمل است که قابلیت اتصال به اینترنت و شبکه‌های داخلی از طریق GPRS و WIFI را دارد.


از مزایای این دستگاه این است که کلیه مراحل تراکنش توسط شخص مشتری انجام می‌شود و ضریب امنیت آن از دستگاه‌های پایانه فروش معمولی بالاتر است. سرعت بالای انجام تراکنش، سهولت رد اتصال به سیستم حسابداری و انبارداری، دقت در انجام عملیات مالی و امکان ارسال اطلاعات تراکنش از طریق چاپ پرفراژ، ارسال پیامک، تلگرام و بلوتوث نیز از مزایای این دستگاه برای پذیرندگان است.


مشتریان محترم می‌توانند به منظور کسب اطلاع از نحوه دریافت نسل جدید پایانه‌های فروش سیار M-POS و PDA-POS به یکی از شعب بانک کارآفرین مراجعه کنند و با یا مرکزارتباط کارآفرین به شماره 23350-021 تماس بگیرند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر