25 ارديبهشت 1396 - 13:46

اصلاح ساختار بانک رفاه با تمرکز بر مشتری محوری

مدیر عامل بانک رفاه گفت: در سال گذشته ساختار بانک اصلاح شد که تمرکز اصلی آن مشتری محوری بود.
کد خبر : ۲۹۱۲۲
اصلاح ساختار بانک رفاه با تمرکز بر مشتری محوری

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ محمد علی سهمانی افزود: در ساختار جدید ، حوزه های بانکداری شرکتی و اختصاصی ایجاد شده است و امیدواریم بیش از پیش به امور مشتریان و نیازها و خواسته های آن ها رسیدگی شود.


وی، طبقه بندی مشتریان را بسیار مهم و حیاتی دانست و تصریح کرد: مشتریان بزرگ و خوشنام جایگاه ویژه ای نزد بانک دارند. باشگاه مشتریان بانک رفاه به همین دلیل تاسیس شده است و در آینده بیش از پیش تقویت خواهد شد.


مدیر عامل بانک رفاه بر تحقق انتظارات مشتریان به نحو مطلوب تاکید کرد و گفت: بانک رفاه در پایش های افکار سنجی و بازار سنجی میزان رضایت مشتریان را به صورت مستمر اندازه گیری می کند و نسبت به تقویت خدمات خود اقدام می کند. در تلاشیم با ارائه خدمات مطلوب در عمل، مشتری محور باشیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر