26 مرداد 1395 - 12:41

ارائه خدمات بانکداری جامع در شعب منتخب بانک اقتصادنوین

بانک اقتصاد نوین همزمان با پانزدهمین سالگرد تاسیس خود، ارائه خدمات بانکداری جامع در شعب منتخب این بانک را آغاز کرد.
کد خبر : ۳۳۹
سخنرانی هادی قوامی


به گزارش روز سه شنبه شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران ( ایبِنا)، بانک اقتصاد نوین؛ در مراسم آغاز رسمی ارائه این خدمات، مسعود مهردادفر معاون بانکداری شرکتی، توسعه بازار و اعتبارات این بانک گفت: امروز روز خجسته‌ای برای صنعت بانکداری کشور و بانک اقتصادنوین است چرا که بار دیگر بانک اقتصادنوین پیشگام ارائه یک خدمت نوین در این صنعت شده است.



مهردادفر با اشاره به موضوع بانکداری جامع از آمادگی بانک اقتصادنوین برای ارائه زنجیره‌ای از خدمات بانکی و مالی به مشتریان خبر داد و افزود: از امروز علاوه بر خدمات بانکی که شامل خدمات بانکداری خرد، بانکداری شرکتی و بانکداری اختصاصی است زنجیره‌ای از خدمات بازار سرمایه و بیمه نیز در شعب منتخب بانک اقتصادنوین ارائه می‌شود که پس از طی فاز آزمایشی و تکمیل این زنجیره در تمامی شعب این بانک عملیاتی خواهد شد.



در ادامه این مراسم کیانوش رضایی مدیر بازاریابی بانکداری خرد این بانک نیز با تشریح جزئیات ارائه خدمات بانکداری جامع در شعب منتخب بانک اقتصادنوین اظهار داشت: این رویکرد جدید موج دوم صنعت بانکداری است در حالی که  ۱۵ سال پیش برای دریافت خدمات ساده بانکی نظیر واریز وجه و پرداخت قبض نیاز به استادن در صف های طولانی داشت با آغاز فعالیت بانک‌های خصوصی موج اول در صنعت بانکداری ایجاد  و شدت رقابت بدر این عرصه باعث شد این موج بانک‌های دولتی را هم تحت تاثیر قرار دهد.



وی افزود: امروز مشتریان، بسیاری از خدمات بانکی را به صورت غیر حضوری دریافت می‌کنند و  در بانک های دولتی نیز خبری از صف های طولانی برای پرداخت قبوض نیست .
رضایی با اشاره به تغییرات در محیط رقابتی و صنعت تصریح کرد: به نظر می رسد موج دوم صنعت بانکداری در حال شکل گیری است و  ارائه خدمات بانکی مانند افتتاح سپرده، واریز، برداشت، ارائه تسهیلات و مانند آن جوابگوی نیاز مشتریان نیست  زیرا این افراد نیازمند  پکیج کاملی از خدمات مالی و بانکی به صورت همزمان هستند.



وی ابراز امیدواری کرد با ارائه خدمات بانکداری جامع در شعب بانک اقتصادنوین و توسعه آن به سایر بانک‌های کشور هزینه دریافت خدمات برای مشتریان کاهش می یابد و مشتری می تواند  خدمات بازار پول، بازار سرمایه و بیمه را به صورت یکجا و متمرکز دریافت کند.
رضای یادآور شد: بانک اقتصادنوین ۱۵ سال پیش پرچمدار موج اول صنعت بانکداری بود و باعث افتخار است که این بار هم این بانک پرچمدار موج دوم این صنعت است.



وی در تشریح جزئیات اجرایی ارائه خدمات بانکداری جامع نیز گفت:در فاز نخست ۷شعبه در تهران و ۸ شعبه در سایر استان‌ها خدمات بانکداری جامع را به مشتریان عزیز ارائه می‌کنند که امیدواریم با همت همکاران آموزش دیده بانک اقتصادنوین هر چه سریعتر این خدمات را در تمامی شعب بانک ارائه کنیم.




در ادامه این مراسم کریمخان زند، مدیرعامل شرکت بیمه نوین نیز با اشاره به تغییرات پر چالش جهانی اذعان داشت متناسب با این تغییرات باید فرایندها و روشها نیز تغییر کند.



وی افزود بر اساس تغییرات جدید کارشناس بانک همزمان کارشناس بیمه،  لیزینگ، صرافی، تامین سرمایه و کارگزاری نیز هم هست.



کریمخان ابراز امیدواری کرد با توسعه این خدمات در شعب بانک ، گروه اقتصادنوین بتواند به عنوان یک الگو در صنعت بانکداری کشور مطرح شود.



ولی‌الله نادی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه نوین نیز در این مراسم در سخنانی کوتاه با تبریک این حرکت نوین در بانک اقتصادنوین ابراز امیدواری کرد این نوآوری که با همت همه شرکت‌های گروه حاصل شده است با موفقیت به انجام برسد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر