27 ارديبهشت 1396 - 18:20

فن‌آوکارت نخستین مجوز کارتخوان‌های PDA را از شاپرک گرفت

شرکت فن‌آواکارت نخستین مجوز ارائه دستگاه‌های کارتخوان PDA را از شاپرک دریافت‌کرد.
کد خبر : ۳۹۲۱۸
فن‌آوکارت نخستین مجوز کارتخوان‌های PDA را از شاپرک گرفت

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فن‌آواکارت، این شرکت پس از ارائه نمونه‌ای از دستگاه‌های کارتخوان PDA به شاپرک موفق شد، مجوز ارائه این مدل جدید از دستگاه‌های کارتخوان را دریافت کند.


POS PDA در واقع یک رایانه شخصی کوچک و قابل حمل است که قادراست به اینترنت و شبکه‌های داخلی از طریق بی‌سیم و به صورت وای-‌ فای متصل‌شود. یکی از جمله بارزترین خصوصیات این دستگاه، برخورداری از نمایشگر لمسیو سیستم عامل اندروید است. به این ترتیب کارتخوان‌های PDA دستگاه‌های بسیار مناسبی برای ارائه خدمات ارزش افزوده به حساب‌می‌آیند. این نوع از کارتخوان‌ها به لحاظ کاربردهای متنوعی در زمینه پرداخت، در دنیا مورد توجه خاص فروشگاه‌ها، مراکز تجاری و شرکت‌های پخش و توزیع قرار دارند چرا که انواع جدید روش‌های پرداخت امکان استفاده راحت‌تر از این دستگاه را نسبت به کارتخوان‌های قدیمی فراهم می‌آورد.


این ابزار دارای قابلیت‌های منحصر به فردی به صورت یکپارچه و متمرکز در یک دستگاه است که از این دست می‌توان به "بارکدریدر" تک‌بعدی و دو بعدی، صفحه نمایش لمسی، کارتخوان بانکی "وان اف سی ریدر" واحراز هویت افراد از طریق اثر انگشت ،چاپگر رسید پرداخت و ... اشاره کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر