07 خرداد 1396 - 08:43

راه‌اندازی بات تلگرام بانک کارآفرین

بانک کارآفرین در راستای تکمیل سبد محصولات خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین استفاده از روش‌های نوین تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی سریع به مشتریان، محصول بات تلگرام از روز شنبه ششم خردادماه به منظور اطلاع‌رسانی، آموزش و پاسخگویی به مشتریان عملیاتی راه‌اندازی شد.
کد خبر : ۴۹۵۲۷
راه‌اندازی بات تلگرام بانک کارآفرین

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، با توجه به استفاده روزافزون مشتریان بانک از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی و استفاده از تلفن‌های ‌همراه هوشمند و ضریب نفوذ بالای‌ آن در میان اقشار مختلف جامعه، بات تلگرام بانک کارآفرین راه‌اندازی ‌شد تا مشتریان  بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن، به طلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.


بر اساس این گزارش مشتریان و تمامی افرادی که که برنامه تلگرام را روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اند، از این پس می‌توانند از طریق بات تلگرام کارآفرین اطلاعات مورد نیاز خود از جمله محصولات و خدمات بانک، نشانی شعب بانک، شماره تلفن مرکز امداد مشتریان و... را به صورت شبانه‌روزی و بدون محدودیت مکان و زمان دریافت کنند.


لازم به ذکر است که بات تلگرام بانک کارآفرین، قادر است پرسش‌های مشتریان را دریافت و پاسخ آن را به صورت اتوماتیک، فوری و سیستمی به مشتریان ارسال کند. برای مثال، مشتریان می‌توانند درخواست دریافت نشانی شعب بانک را به بات تلگرام کارآفرین داده و به صورت سیستمی و آنی نشانی شعب بانک را دریافت کنند.


گفتنی است استفاده از بات تلگرام کارآفرین رایگان و بدون کارمزد است و مشتریان بانک صرفاً باید برنامه تلگرام را روی تلفن همراه خود نصب کرده و اینترنت همراه داشته باشند. همچنین مشتریان و علاقمندان به استفاده از این خدمت بانک کارآفرین، برای استفاده از بات تلگرام کارآفرین نیازی به مراجعه به شعبه و یا تکمیل فرم خاصی ندارند.


برای ورود به بات تلگرام بانک کارآفرین، عبارت afarinbank_bot را در اپلیکیشن تلگرام جستجو کنید و یا اینجا کلیک کنید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر