08 خرداد 1396 - 07:38

برگزاری اولین سمینار سراسری مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۹۶

اولین سمینار سراسری مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۹۶ با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل، پدرام رئیس هیات مدیره، امامی، توکلی و تلیکانی اعضای هیات مدیره، مدیران و روسای ادارات مرکزی و مدیران شعب استان ها برگزار شد.
کد خبر : ۴۹۵۷۲
برگزاری اولین سمینار سراسری مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۹۶

به گزارش ایبِنا و به  نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، تعیین استراتژی و برنامه ریزی بانک در سال ۹۶ در حوزه جذب و توزیع عادلانه منابع در چارچوب ضوابط بانکی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اهمیت پیگیری و تعدیل وصول مطالبات، جمع بندی و ارائه گزارش در خصوص مباحث مطرح شده در ۲ سمینار گذشته (مشهد و تهران) در سه محور (اقدامات انجام شده، در دست اقدام و عدم امکان اجرایی شدن) از موارد مطرح شده در این سمینار بود.


در این سمینار، ۲ کارگروه با عنوان های ( منابع و مصارف ها به مسئولیت اداره اعتبارات و بین الملل) و منابع انسانی و IT با مسئولیت اداره سازمان و برنامه ریزی و به ریاست مرتضی اکبری مدیرعامل بانک برگزار گردید و محورهای مربوطه به این حوزه ها در ۲ پنل مذبور مطرح شد.


مدیرعامل بانک ضمن خیرمقدم به حاضرین بیان داشت: خدا را شاکریم که مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ایران را مدیرانی فرهیخته و پیشکسوتان سیستم بانکی تشکیل داده اند. مدیران و کارکنان با تجربه از تمامی بانک های بزرگ کشور در لایه های مختلف بدنه این بانک در حال ارائه خدمت به نیازمندان واقعی جامعه هستند و این جای خرسندی دارد.


وی افزود: دستاوردهای بانک قرض الحسنه مهر ایران حاصل تلاش، تدبیر و تجربه شما مدیران ارزنده است و افتخار داریم که در هشت ماه گذشته خدمت گزار این مجموعه بوده ایم.


اکبری با اشاره به عملکرد مثبت و شایسته بانک در سال ۹۵ تصریح کرد: با همت مدیران بانک، در حوزه های مختلف جذب منابع و تعدیل مطالبات گام های موثری برداشته شده و همکاران ما در صف و ستاد و در اقصی نقاط کشور تلاش نمودند تا عملکرد ارزنده ای را از خود ارائه دهند.


وی خاطر نشان کرد: این جلسه برگزار شده تا ضمن ارزیابی عملکرد و اقدامات گذشته بانک در زمینه های گوناگون، نقاط ضعف را حل و فصل و نقاط مثبت و ارزنده را تقویت نماییم که در ادامه ۲ کارگروه به آنها اشاره خواهد شد.


در ادامه این همایش، محسن پدرام در خصوص عملکرد مثبت سال ۹۵ بانک اظهار داشت: همکاران در سال گذشته با تلاش خود، آمار عملکرد قابل قبول و شایسته ای را ارائه نمودند که جا دارد از تمامی مدیران شعب استان ها و کارکنان صف و ستاد سراسر کشور تشکر و قدردانی نمود.


وی با اشاره به انتخابات گذشته کشور بیان داشت: انتخاب مجدد دکتر روحانی به عنوان ریاست جمهوری برای شبکه بانکی کشور بسیار مبارک است و امیدواریم که ایشان همچون گذشته منشاء خیر و برکت باشند.


رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید بر اهمیت مقوله ازدواج جوانان افزود: امسال نیز همانند سال گذشته پرداخت تسهیلات ازدواج از اولویت های دولت است و با توجه به توقع از خدمات قرض الحسنه بانک، همکارانمان باید بیش از پیش در این امر اهتمام داشته باشند.


وی تصریح کرد: این بانک با تلاش های مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان خود توانسته است به جایگاه ویژه ای از شبکه بانکی کشور دست یابد و مردم به عنوان یک بانک قرض الحسنه از ما توقعات زیادی دارند.


در ادامه ، موارد گوناگون در ۲ پنل تخصصی مطرح شد و حوزه های مختلف بانکداری اسلامی در راستای ارتقاء و پیشرفت جایگاه بانک قرض الحسنه مهر ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


 شایان ذکر است در پایان این سمینار از استانهای برتر از نظر عملکرد سال ۹۵ با اهداء لوح وتندیس، تقدیر به عمل آمد؛ بر این اساس به ترتیب استان کردستان به مدیریت شهرام عدل ستا، تندیس طلایی، استان قزوین به مدیریت حسن میرزا عبداللهی ها، تندیس نقره ای و استان آذزبایجان شرقی به مدیریت علی علی نجاتی، تندیس برنزی را کسب نمودند.


 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر