16 خرداد 1396 - 12:48

تفاهم نامه همکاری باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات باشرکت همیشه پویا

باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران با شرکت پیک فرزانه پویان با نام تجاری همیشه پویا جهت ارایه خدمات تجاری آنلاین در سامانه چیگل تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.
کد خبر : ۶۹۷۹۸
تفاهم نامه همکاری باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات باشرکت همیشه پویا

به گزارش ایبِنا و یه نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، این اقدام به منظور همکاری درحوزه بازاریابی بین ­الملل و توانمندسازی صادرکنندگان و مشتریان کوچک، متوسط و بزرگ اعضای باشگاه مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه صادرات ایران و تسهیل و توسعه فرآیند صادرات در عرصه تجارت خارجی و پوشش حداکثری آن انجام شده است.


 سامانه چیگل تمامی خدمات و امکانات مورد نیاز اعضای زنجیره تأمین کالاهای ایرانی را در هر مقیاس کسب و کاری که باشند، برای فروش اینترنتی داخلی و بین‌المللی و صادرات خرد و کلان کالای ایشان در سراسر جهان، فراهم می‌آورد. در این مکان بازار اینترنتی، تولیدکننده و تأمین کننده کالاهای ایرانی، فقط تولید با کیفیت انجام مـی دهد و پــس از آن، تــمامـی فـرآیـندهای حمل، تـوزیـع داخـلی، حمل و تـوزیع بین المللی، تـامـین درگاه های دریـافت ارزی، بــاز پرداخــت های ارزی و ریـالی و تـمامی فرآیندهای لجستیک در چرخه فروش خرد و عمده ایرانی را به چیگل و شرکای تجاری آن می سپارند.


 چیگل با ارائه پشتیبانی بر خط و امکان ارتباط از طریق روش های ارتباطی متنوع، شرکت های تأمین کننده کالای ایرانی را در تمامی مراحل فرآیند فروش کالابه جهان یاری می رساند.


 برخی ویژگی های این سامانه تجاری شامل پیشرفـته ترین ابـزار مـدیریت فروش اینـتــرنتی خرد و عـمده کالاهـای ایرانی، امکان اتصال به درگاه دریافت و پرداخت ارزی (16 ارز) ، چند زبانه بودن سامانه (20 زبان) پیشرفته ترین کاتالوگ الکترونیکی جهان برای معرفی و ترویج و نمایه سازی کالای ایرانی شما در جهان، صیانت از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و همچنین توجه به فرهنگ بومی مشتریان و مصرف کنندگان کالاهای چیگل در کشورهای مختلف و همراستایی با تمامی قوانین بالادست در کشور و خصوصاً قوانین گمرک جمهوری اسلامی ایران است.


 بر اساس این تفاهم نامه اعضای باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران می توانند با شرایط ترجیحی از خدمات عضویت ویژه یکساله سامانه چیگل مانند عضویت رایگان و بدون اخذ هزینه اشتراک سالانه برای اعضای باشگاه مشتریان شامل مشتریان کوچک و متوسط، عضویت با تخفیف 50% درهزینه اشتراک سالانه برای اعضای باشگاه مشتریان شامل مشتریان بزرگ و عضویت رایگان و بدون اخذ هزینه اشتراک سالانه برای مشتریان بانک توسعه صادرات ایران شامل مشتریان بانکداری شرکتی استفاده کنند.


 صادرکنندگان و اعضای باشگاه مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران به نشانی http://club.edbi.ir بخش کافه صادرات مراجعه  کرده  و به منظور استفاده از خدمات مذکور نسبت به اخذ کد تخفیف از سامانه باشگاه مشتریان اقدام نمایند.


همچنین متقاضیان و علاقمندان جهت اطلاع از جزئیات بیشتر می توانند از طریق مرکز ارتباط با مشتریان به شماره 88709022 تماس حاصل نمایند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر