17 خرداد 1396 - 19:41

برگزاری رویداد داده پلاس از سوی شرکت داده پردازی ایران

اولین استارتاپ ویکند داده پلاس، ۲۱ الی ۲۳ تیرماه ۱۳۹۶ در دانشکده جامع علمی کاربردی داده پردازی وابسته به شرکت داده پردازی ایران در چهار حوزه برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۶۹۸۵۴
برگزاری رویداد داده پلاس از سوی شرکت داده پردازی ایران

به گزارش ایبِنا، داده پلاس، مرکزی جهت برگزاری استارتاپ‌ها و آشنایی با ایده‌های جدید است که با برگزاری نخستین استارتاپ ویکند در زمینه نرم‌افزارهای کاربردی، بانکی، تجارت الکترونیک و اینترنت اشیا (IOT) گام نخست خود را در این زمینه برداشته است.
این رویداد توسط یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های حوزه فناوری کشور و با مربی‌گری و داوری اساتید با سابقه و نامی این حوزه برگزار خواهد شد.
مراسم افتتاحیه این رویداد ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه با سخنرانی  تعدادی از مدیران این حوزه برگزار خواهد شد که در این رویدادتیم‌ها فرصت دارند در زمان تعیین شده ایده  خود را مطرح کنند و در صورت کسب بیشترین امتیاز از سوی داوارن فرصت حضور در این رویداد را خواهند داشت و در صورتی که امتیاز لازم را به دست نیاورند می توانند در چالش رویداد شرکت کنند.
تیم‌های حاضر در رویداد داده پلاس تا ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۳ تیرماه فرصت دارند ایده‌های خود را اجرا کرده و در مراسم اختتامیه نمونه‌های اولیه تولید شده را به داوران ارائه دهند.
در ادامه پس از اعلام نظر داوران سه تیم برتر انتخاب و معرفی خواهند شد.
بر اساس این گزارش، جایزه نقدی این رویداد 150.000.000 ریال تعیین شده است که علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس dataplus.dpi.ir مراجعه کنند.
.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر