به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو)، تعداد کاربران نرم افزار تاپ با توجه به استقبال گسترده هموطنان به دو میلیون نفر رسید .
بر اساس این گزارش، تاپ اخیرا کمپین تبلیغاتی به نام "نگو نگفتی" را با جایزه بزرگ ۳ میلیارد ریالی برای یک نفر و ۱۰۰ جایزه ده میلیون ریالی برای صد نفر آغاز کرده و مهلت شرکت پایان مردادماه تعیین شده است از این رو کاربران تاپ در ماه رمضان نیز با انجام هر تراکنش نیکوکاری ۴ برابر و با انجام تراکنش از سایر منوهای تاپ ۲ برابر همیشه امتیاز کسب خواهند کرد .
در کمپین قبلی تاپ یک دستگاه خودروی پورشه ماکان به یکی از کاربران اهداء شد .