29 خرداد 1396 - 15:32

سپرده‌گذاران ثامن نگران نباشند/ نشست نمایندگان با بانک مرکزی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری نشست با مسئولان بانک مرکزی پیرامون مسائل موسسه ثامن خبر داد و افزود: سپرده‌گذاران این موسسه نگران نباشند.
کد خبر : ۷۱۲۹۱
رحیم زارع

به گزارش ایبِنا، رحیم زارع با اعلام اینکه سپرده گذاران موسسه ثامن نگران نباشند، گفت: هدف دشمنان تخریب سیستم مالی و پولی و بانکی کشور است. سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این مطلب به خبرگزاری خانه ملت افزود: دشمنان جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف کارشکنی می کنند و حتی رسانه های معاند می خواهند نگرانی برای مردم در خصوص سپرده ها و سپرده گذاری ایجاد کنند.


وی ادامه داد: هم اکنون اقتصاد جمهوری اسلامی از پایین ترین بدهی به بانک های خارجی  و صندوق های بین المللی نسبت به کشورهای منطقه برخوردار است. زارع با بیان اینکه پشتوانه اعتباری جمهوری اسلامی قوی است، گفت: سپرده گذاران بانکی نباید نگرانی از بابت سپرده های خود داشته باشند.  


زارع افزود: در خصوص بررسی مسائل موسسه ثامن، نشستی با مسئولان بانک مرکزی انجام شد و کمیسیون اقتصادی مجلس نیز حمایت های خود را برای رفع مشکلات انجام می دهد.


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: کار رسیدگی به سپرده گذاران موسسه ثامن در حال انجام است و بانک مرکزی در حال رفع مسائل مربوطه است؛ بنابراین سپرده گذاران موسسه نگران نباشند.


ارسال‌ نظر
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
۰
سلام من از مشتریان قدیمی ثامن هستم تا حالا هیچ مشکلی نداشتم الان هم مشکلی پیش نیامده متاسفانه با شایعه پراکنی مردم را درگیر این مساله کردند بدونيد که 100%درست میشه
لیدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
۰
به امید خدا از بحران عبور میکنیم
سپرده گذار ثامن
Germany
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
۰
بزرگوار مرحمت فرموده و دست بجنبونید و گرنه ملت با این تشویشی که دارن موسسه رو ورشکست هم نباشه ، ورشکستش میکنن. نگید نگفتیم.
این چه مشکلی که نمیتونید در کمترین زمان ممکن حل و فصل کنید ما غریبه نیستم بخدا خودی هستیم
چينى ساز.
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶
۰
لطمه به سستم مالى ازجنگ بالاتر است.
با تمام قدرت سستم مالى حمايت كنيد.
چينى ساز
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
۰
مؤسسه مالى ثامن موفق بود سپرده خارجى زياد جمع گرده بود. همين مطلب دشمننان را ناراحت كرده. بايد از اين مؤسسه حمايت كرد.
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها