31 خرداد 1396 - 12:08

تاکید بر نقش قابل توجه بانک شهر در بهره برداری به موقع از پروژه های شهردار

شهردار منطقه ۹ مشهد گفت: توسعه امروز کلانشهرها حاصل همراهی ، همدلی و تلاش‌های کارکنان بانک شهر در تامین نقدینگی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی است.
کد خبر : ۷۱۳۵۶
بانک شهر
به گزارش ایبِنا و به نقل از مرکزارتباطات و روابط عمومی، حسینعلی رجب زاده  با بیان این مطلبافزود : با توجه به عدم بهره مندی شهرداری‌ها از منابع دولتی و وابسته بودن به درآمدهایی همچون پروانه‌های ساخت و ساز  و مجوزهای مختلف در شرایط رکود فعلی، بانک شهر با نقش آفرینی بی بدیل خود، حمایت از شهر و شهروندان را در صدر برنامه های خود قرار داده است.


وی تصریح کرد: امروز تعامل سازنده بین بانک شهر و شهرداری‌ها باعث شده دستگاه های خودپرداز این بانک در همه شهرداری‌های مناطق به مردم و مراجعه کنندگان خدمات مالی ارائه کند که این مهم، رضایت شهروندان را به همراه داشته است.


رجب زاده خاطر نشان کرد: رفاه حال مردم و مراجعه کنندگان به شهرداری تنها در سایه تعامل صحیح بانک شهر و شهرداری میسر بوده که این اقدام، طی سال های اخیر رضایت مردم شریف مشهد مقدس و منطقه ٩ را به همراه داشته است که بنده نیز از این خدمات تشکر می کنم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا خدمات بانک شهر با سرعت و دقت روزافزون درجهت تامین آسایش و آرامش مردم کلانشهر مشهد ادامه یابد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها