31 خرداد 1396 - 12:20

برگزاری ضیافت های افطاری از سوی باشگاه‌ مشتریان بانک‌انصار

برگزاری ضیافت های افطاری از سوی باشگاه‌ مشتریان بانک‌انصار
کد خبر : ۷۱۳۸۷
ضیافت باشگاه مشتریان

به گزارش ایبِنا، باشگاه‌مشتریان بانک‌انصار با برپایی ضیافت‌های افطاری در ماه مهمانی خدا، ضمن گرامیداشت ماه‌مبارک‌رمضان، ماه استجابت دعا، به تجلیل از مشتریان ویژه شعب خود در استان تهران پرداخت و شب‌هایی معنوی و بیادماندنی‌ را با پذیرایی افطار وشام، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تفریحی و اهدای هدایا به مشتریان رقم زد.



به گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، باشگاه مشتریان بانک انصار در اجرای راهبرد مشتری‌مداری؛ وفادارسازی مشتریان‌ویژه و کسب سهم بیشتر ذهنی وعاطفی آنان در بازاررقابتی و تعظیم شعائردینی و گرامیداشت ماه میهمانی خدا، با اجرای برنامه های فرهنگی، از تعداد بیشتری از مشتریان خود تجلیل به عمل آورد و حضور خانواده‌های محترم این عزیزان را مغتنم شمرد تا مراتب قدردانی و سپاس بانک را نسبت به آنان را جلوه‌گر سازد.



براساس این گزارش، در هریک از ضیافت‌های افطاری برپاشده، ۲۲۰ نفر از اعضای خانواده‌های مشتریان ویژه(۶۰ خانواده از مشتریان ویژه مدیریت شعب استان تهران) شرکت داشتند و در آن، ضمن تجلیل از بزرگان ضیافت، برنامه هایی شامل همخوانی گروه ذکر، مسابقه و برنامه های سرگرمی، تقلید صدا اجرا شد. همچنین با انجام مراسم قرعه کشی بین میهمانان، ۹ خانواده از مشتریان ویژه برنده سفر به مشهد مقدس، جزیره کیش و تعدادی برنده تبلت ومودم تلفن همراه شدند.       


شایان ذکر است که باشگاه‌مشتریان‌بانک‌انصار که از سال۱۳۹۳ پایه‌گذاری شده است، از زمان تأسیس، با ارایه خدمات متنوع در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، رفاهی، تفریحی، پزشکی و مشاوره‌ای جهت خانواده های مشتریان ویژه بانک فعالیت‌های گسترده ای را برای جلب رضایت آنان انجام داده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر