31 خرداد 1396 - 12:44

هزینه افطاری بانک سامان صرف تجهیز مدارس مناطق محروم شد

بانک سامان برای حمایت از توسعه دانش و تحصیل کودکان به‌ویژه در مناطق محروم، هزینه افطاری امسال خود را به خرید صندلی دانش‌آموزی و تخته سفید مدارس اختصاص داد.
کد خبر : ۷۱۳۹۲
بانک سامان

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک سامان، منصور مؤمنی مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان با اعلام این خبر گفت: در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بانک در سال جاری علاوه بر تداوم فعالیت‌های قبلی، به نیت برداشتن گامی کوچک برای محرومیت‌زدایی در حوزه آموزش و تلاش برای ایجاد فرصت برابر تحصیلی، هزینه‌های ضیافت افطار بانک سامان در ماه مبارک رمضان، برای خرید 3000 صندلی دانش‌آموزی اختصاص یافت.
مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان تصریح کرد: این صندلی‌ها به همراه 400 تخته‌سفید (وایت‌بورد) برای مدارس منطقه دشتیاری آموزش‌وپرورش استان سیستان‌وبلوچستان ارسال خواهند شد تا آینده‌سازان میهن اسلامی در این منطقه، از سال تحصیلی آینده با آسودگی‌خاطر بیشتری به تحصیل بپردازند.
مؤمنی همچنین از ساخت یک مدرسه در استان سیستان‌وبلوچستان خبر داد و گفت: اقدامات عمرانی برای ساخت یک واحد آموزشی در منطقه باهوکَلات شهرستان چابهار که از سال 1395 آغاز شده، درحال پایان است و این واحد آموزشی نیز در سال تحصیلی جدید پذیرای دانش‌آموزان آن روستا خواهد بود.




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر