04 تير 1396 - 12:54

جلسه غیرعلنی هفته آینده مجلس برای بررسی قاچاق کالا و ارز

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به لطمات جدی که اقتصاد و تولید کشور از محل قاچاق کالا و ارز متحمل شده، از برگزاری جلسه غیرعلنی در روز یکشنبه هفته آینده برای ارائه گزارشی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.
کد خبر : ۷۱۵۴۷
مجلس

به گزارش ایبِنا از خانه ملت، بهروز نعمتی با تاکید بر جدیت مجلس برای پیگیری قاچاق کالا و ارز گفت: قاچاق کالا و ارز لطمات زیادی به تولیدات داخلی زده و در همین راستا جلسه مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه (۱۱ تیرماه) به صورت غیرعلنی برگزار می شود.


نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در این جلسه رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، معاون اقتصادی وزارت اطلاعات، مرکز پژوهش های مجلس و کمیسیون های مرتبط گزارش هایی در خصوص قاچاق کالا و ارز ارائه می کنند.


سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز ضربات سنگینی به اقتصاد کشور وارد کرده است، خاطرنشان کرد: پیش از این میزان قاچاق کالا و ارز به چیزی بالغ بر ۲۵ میلیارد دلار می رسید که البته بعدها براساس گزارش دولت این رقم به ۱۵ تا ۱۸ میلیارد دلار کاهش یافت اما از آنجایی که هنوز این میزان بسیاری مخرب است، مجلس تصمیم دارد وارد این موضوع شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر