05 تير 1396 - 09:02

مراسم اختتامیه جزءخوانی ختم قرآن در موسسه اعتباری کوثر

همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر مراسم اختتامیه محفل جزءخوانی و ختم قرآن کریم در حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.
کد خبر : ۷۱۵۶۷
قرائت قرآن موسسه اعتباری کوثر

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ با حضور دکتر عیسی رضایی مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارشناسان موسسه اعتباری کوثر و همزمان با آخرین روز ماه مبارک رمضان مراسم اختتامیه جزءخوانی و ختم قرآن کریم در محل نمازخانه حوزه مرکزی برگزار شد.


 عیسی رضایی در سخنانی با اشاره به اهمیت قرآن کریم و تلاوت کلام الهی گفت: اهمیت قرآن بیشتر در زندگی ما تاثیرگذار بوده و توجه به قرآن از تاکیدات خداوند و ائمه اطهار(علیهم السلام) است.


وی ضمن تقدیر ازدکتر علی فرخی قاری بین المللی، حجت الاسلام عموشاهی مدیر فرهنگی و نظارت شرعی موسسه و  قاریان که با حضور مستمر در محفل انس با قرآن حوزه مرکزی  و تلاوت کلام الهی  نقش موثری را در برپایی هرچه با شکوه تر این جلسات روحانی ایفا نمودند، اظهار داشت: برکت این محافل ضمن تاثیرگذاری در فعالیت های روزانه بر زندگی اجتماعی و فردی نیز تاثیرگذار خواهد بود.


نائب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر در ادامه افزود: توفیق قاریان کلام قرآن را در ادامه مسیر نورانی ترویج فرهنگ قرآنی از خداوند متعال خواستار شد.


بر اساس این گزارش؛ در طول ماه مبارک رمضان مسابقه «یک جرعه از نور» حاوی سوالاتی مربوط به ترجمه و تفسیرآیات برگزار و به ۳ نفر از منتخبین جایزه ای اهداء می گردید.


در پایان این مراسم قاریان قرآن کریم موسسه اعتباری کوثر لوح تقدیر خود را از دکتر رضایی مدیر عامل موسسه دریافت نمودند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر