10 تير 1396 - 14:28
​رییس منطقه شمالغرب بانک شهر خبر داد:

آغاز فاز دوم عرضه کارت‌بلیط‌های بانک شهر برای استفاده از خدمات مت

رییس منطقه شمالغرب بانک شهر، از آغاز فاز دوم عرضه کارت‌ بلیط‌های بانک شهر برای استفاده عموم شهروندان از خدمات مترو خبر داد.
کد خبر : ۷۱۷۱۴
بانک شهر

به گزارش  ایبِنا و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، صفر صلاحلو با اعلام این خبر گفت: فاز نخست هوشمندسازی بلیط‌های مترو، با پشتیبانی بانک شهر و در قالب طراحی و صدور بیش از ۲۰ هزار کارت بلیط بانک شهر با شارژ یک هزار ریال در هر کارت از طرف بانک، جهت استفاده در ۱۰۰ سفر انجام شده است.



وی افزود: با پایان فاز اول دوره آزمایشی سیستم‌ها، فاز دوم این پروژه با صدور کارت ‌بلیط بانک شهر که قابلیت شارژ  داشته و همچنین کارت‌های تک سفره به قیمت ۵ هزار ریال، از هفتم تیر، آغاز شد.


به گفته رییس منطقه شمالغرب بانک شهر کارت ‌بلیط‌های صادره، در قالب برنامه‌های زمان‌بندی‌، قابلیت استفاده مشترک در عموم ناوگان حمل‌ونقل عمومی کلان‌شهر تبریز، از قبیل اتوبوس، تاکسی، مترو و تاکسی‌متر را خواهد داشت.


صلاحلو تصریح کرد: هم‌اکنون این اقدام در مورد مترو به نتیجه عملی رسیده  و در مورد اتوبوس‌ نیز در آستانه اجرا قرار گرفته‌است؛ با این حال، روند فراگیری کارت‌بلیط‌ها در مورد تاکسی، با توجه به گستردگی این ناوگان و نیاز به نصب دستگاه‌های کارت‌خوان در تاکسی‌ها، نیازمند زمان بیشتری است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر