13 تير 1396 - 17:11

احتمال ارسال پرونده کاسپین به قوه قضاییه

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از ارسال پرونده موسسه مالی کاسپین در صورت موافقت نمایندگان در صحن علنی به قوه قضاییه خبر داد.
کد خبر : ۷۱۹۱۹
رحیم زارع

به گزارش ایبِنا، ‌رحیم زارع با اعلام موافقت کمیسیون اقتصادی مجلس با ارسال پرونده کاسپین به قوه قضاییه، در خصوص نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مسایل مربوط به موسسه مالی و اعتباری در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شد.


وی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، از موافقت اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با ارسال پرونده کاسپین به قوه قضاییه خبر داد و افزود: با توجه به رای گیری اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس پرونده موسسه مالی اعتباری کاسپین بر اساس ماده ۲۳۶ آیین نامه داخلی بررسی می شود و با توجه به این موضوع، در صورتی که نمایندگان در صحن علنی موافقت کنند پرونده موسسه کاسپین جهت رسیدگی به قوه قضاییه ارسال می شود.


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد:تلاش می شود مسایل سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری رفع شود.


در عین حال، حسینی شاهرودی؛ عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در اینباره بیان داشت: ارسال پرونده کاسپین به قوه قضاییه نافی تداوم رسیدگی بانک مرکزی به مصائب سپرده گذاران نیست.


وی گفت: درصورت بررسی پرونده موسسه مالی و اعتباری کاسپین از سوی قوه قضاییه، نباید رسیدگی های بانک مرکزی به مسایل سپرده گذاران متوقف شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر