14 تير 1396 - 10:55

جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی با دولت درباره موسسات مالی و اعتباری

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از جلسه مشترک این کمیسیون با دولت برای رسیدگی به موضوع موسسات مالی و اعتباری در روز سه شنبه ۲۰ تیرماه خبر داد.
کد خبر : ۷۱۹۴۲
مجلس

به گزارش ایبِنا از خانه ملت، سیدحسین نقوی حسینی به تشریح جلسه صبح امروز (چهارشنبه، ۱۴ تیرماه) هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: این کمیسیون به منظور رسیدگی به موضوع مؤسسات مالی‌ و اعتباری هفته آتی جلسه‌ای با مسئولان اقتصادی، انتظامی و امنیتی دولت برگزار می‌کند.


وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع مؤسسات مالی و اعتباری و مشکلات حاد اجتماعی که به وجود آمده از این طریق و ضرورت بررسی موضوع و مشخص شدن راهکار دقیق و اجرایی برای حل مشکل این مؤسسات جلسه ای با دولت تشکیل می شود.


نماینده مردم ورامین در مجلس شواری اسلامی در ادامه با بیان اینکه جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی با دولت سه شنبه هفته آتی (۲۰ تیرماه) برگزار می شود، عنوان کرد: در این جلسه به موضوع مؤسسات مالی و اعتباری از جمله کاسپین، میزان، آرمان، افضل توس، فرشتگان و غیره رسیدگی شده و با حضور مسئولان وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و مسئولان نهادهای انتظامی-امنیتی مرتبط خواهد بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر