17 تير 1396 - 16:43

اهتمام بانک مهر ایران به ترویج سنت قرض‌الحسنه

شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان در سخنانی در مراسم نماز جمعه، بر ضرورت رعایت قوانین شرعی از سوی بانک‌ها تاکید کرد.
کد خبر : ۷۲۰۶۳
مولوی عبدالحمید

به گزارش ایبِنا، شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان در بخشی از سخنان‌شان در مراسم نماز جمعه، بر ضرورت رعایت قوانین شرعی از سوی بانک‌ها تاکید کرد و بیان داشت: در این راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران توانسته است وام‌های قرض‌الحسنه با سود صفر درصد در اختیار مردم قرار دهد.


وی در ادامه افزود: توصیه ما به تمام بانک‌ها آن است که قوانین بانکداری اسلامی را تجربه و رعایت کنند. یقینا در این مسیر نصرت الله تعالی و حمایت‌های مردمی با آنها خواهد بود.


امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده بانک‌هایی که تلاش کرده‌اند قوانین اسلامی را رعایت کنند، بیش از سایر بانک ها پیشرفت و ترقی کرده‌اند.


شایان ذکر است، مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز پیش از خطبه های عبادی - سیاسی نماز جمعه اهل سنت زاهدان سخنرانی کرد.


همچنین مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با شیخ الاسلام مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان دیدار و گفتگو کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر