19 تير 1396 - 10:43

قدردانی وزیر ورزش و جوانان از بانک سامان

وزیر ورزش و جوانان از حمایت بانک سامان از عظیم قیچی ساز که منجر به ورود وی به باشگاه هشت‌هزارمتری‌های جهان شد قدردانی کرد.
کد خبر : ۷۲۱۲۱
قدردانی وزیر ورزش و جوانان از بانک سامان

به گزارش ایبِنا و به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این تقدیرنامه خطاب به سیداحمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان آورده است:


«یکی از اصلی‌ترین وظایف دولت، حمایت از بخش خصوصی و تقدیر از نهادهایی است که فارغ از وظایف ذاتی خود، در راستای حمایت از ورزش و ورزشکاران اقدام می‌کنند. در همین راستا، حمایت ارزشمند بانک سامان از جناب آقای عظیم قیچی ساز که به عضویت ایشان در باشگاه هشت‌هزار متری‌های کوهنوردی جهان شد، مایه مباهات و افتخار است.


بدین‌وسیله از حمایت جنابعالی و مجموعه مدیران بانک سامان قدردانی کرده و ابراز امیدواری می‌کنم که این حمایت از ورزش و به‌ویژه ورزش پرافتخار کوهنوردی تداوم یافته و در نهایت زمینه رشد و توسعه هرچه بیشتر ورزش کشور را فراهم سازد.


این لوح تقدیر در آیین بزرگداشت عظیم قیچی‌ساز نخستین و تنها ایرانی عضو باشگاه هشت‌هزارمتری‌های کوهنوردی جهان که پنجشنبه شب (15تیرماه) در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، به بانک سامان اهدا شد.




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر