در بهار ۹۶ رقم خورد؛

بیش از ۲۹ درصد حجم معاملات بورس در اختیار برخط

تعداد ۳۶۲۰۱ میلیون سهم به ارزش ۲۰۴۲۰۸ میلیارد ریال طی سه ماه منتهی به خرداد ۱۳۹۶، از طریق معاملات الکترونیکی مبادله شد که به ترتیب حدود ۲۹.۰۹ و ۲۱.۴۲ درصد از کل معاملات را شامل می‌شود.
کد خبر : ۷۲۲۲۱
بورس اوراق بهادار

به گزارش ایبِنا، بورس تهران اعلام کرد: در سه ماهه اول سال جاری، بیشترین ارزش معاملات را بین تالارهای منطقه‌ای به ترتیب، تالار منطقه‌ای اصفهان با مبادله ۱۱۱۰۴ میلیارد ریال، تالار منطقه‌ای کیش با مبادله ۸۰۸۸ میلیارد ریال، تالار منطقه ای مشهد با مبادله ۳۸۳۴ میلیارد ریال، تالار منطقه‌ای کرج با مبادله ۳۷۴۶ میلیارد ریال و تالار منطقه ای تبریز با مبادله ۲۶۵۵ میلیارد ریال به نام خود ثبت کردند.
در سومین ماه سال ۱۳۹۶، تعداد ۷۹۲۰ میلیون سهم به ارزش ۱۴۷۴۵ میلیارد ریال از طریق معاملات الکترونیکی مبادله شده است که به ترتیب حدود ۲۹.۷۶ و ۱۹.۸۷ درصد از کل معاملات را شامل می‌شود.
لازم به ذکر است در بازار اوراق بدهی از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه، تعداد ۱۹ میلیون ورقه به ارزش ۱۸۵۹۷ میلیارد ریال مورد مبادله قرار گرفته است.
این درحالی است که در سه ماهه اول سال جاری، تعداد ۱۸۰ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۹۴۲ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب با ۱۰۸ درصد و ۷۴ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال ۹۵ همراه شد.
طی خرداد ماه در بازار اوراق تبعی تعداد ۱۶۹۷ میلیون ورقه به ارزش بیش از ۲۷ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و ارزش معاملات این اوراق نسبت به خرداد ۹۵ به ترتیب بیش از ۲۸ هزار درصد و ۵۳ هزار درصد افزایش را نشان می‌دهد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر